Hop til indhold

3 timers gangbang med anal <3 tirsdag d. 30.09.25 kl 19-22

Featured Replies

Skrevet

Der er er pt. 5 tilmeldte, og der er plads til 8 i alt <3

Læs annoncen og skriv til mig hvis du vil med :P

https://annoncelight.dk/showad/439364

Kys

Electra Lust 

Redigeret af Lust4life
Stavefejl

Skrevet

Hil brødre

kan kun anbefale nye som mere rutinerede gangbangere at deltage - Det er en episk oplevelse hver gang - God stemning og en umættelig og fandens fræk kvinde.

kan desværre ikke denne gang, men vil sende de varmeste anbefalinger og der er styr på tingene fra start til slut 

Skrevet

Nogen deltagende som vil fortælle lidt om oplevelsen? Overvejer stærkt om hendes næste event skal være mit første gangbang^_^

Skrevet
Medaltrespekt skrev, for 14 timer siden:

Nogen deltagende som vil fortælle lidt om oplevelsen? Overvejer stærkt om hendes næste event skal være mit første gangbang^_^

Du kan roligt tage og deltage, de er legit nok! Bare husk at være klar, hun er en sulten en, og bliver ikke nemt mættet ;) Mega fræk dansk tøs!

Skrevet
Medaltrespekt skrev, den 30.9.2025 at 23:25:

Det er her du skal hen. Kan kun anbefales!! 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.