Hop til indhold
knallert

hvad en mand har brug for i køkkenet

Recommended Posts

Jeg kommer sådan til at tænke på en gammel gåde: Hvor boller man bedst en pædagog?

Svar: På køkkenbordet. Hendes Fjeldræv passer nemlig til vasken :P.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv lige at se på billedet igen, hvis det der står i køleskabsdøren er flødeskum, så kunne det blive en rigtig fræk aften   :-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv lige at se på billedet igen, hvis det der står i køleskabsdøren er flødeskum, så kunne det blive en rigtig fræk aften   :-P

Det kan du godt have ret i, jeg synes dog mere det ligner noget marmelade/syltetøj også bliver det en ret fedtet aften :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld,men hvem fanden kigger på indholdet i køleskabet????

Det var da seriøst ikke der mine øjne var ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Billeder viser jo også hvad en mand bruger køleskabet til. Den der lidt underlige tube eller flaske ting, der stå og hygger sig alene på en af hylderne, den ligner ikke Heinz ketchup, hvilket det jo burde være. Men ok, så længe det måske bare er ketchup, så går det, men jeg kunne have mine bange anelser omkring at der er tale om noget ymer-noget, Yoga-drik eller lign - Det går bare ikke.

.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...