Martin Alves 63 Skrevet 18. April, 2014 Hvis hun også bare kan finde ud af at lave mad eller ringe efter noget så er hun perfekt! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 18. April, 2014 16 øl i køleskabet...Det vil jo tage hende en evighed at vælge LOL På forhånd undskyld til de lyserøde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 18. April, 2014 Der mangler noget En skammel, jeg kan jo ikke nå Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 19. April, 2014 Jeg kommer sådan til at tænke på en gammel gåde: Hvor boller man bedst en pædagog? Svar: På køkkenbordet. Hendes Fjeldræv passer nemlig til vasken . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 536 Skrevet 19. April, 2014 Prøv lige at se på billedet igen, hvis det der står i køleskabsdøren er flødeskum, så kunne det blive en rigtig fræk aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin Alves 63 Skrevet 19. April, 2014 Prøv lige at se på billedet igen, hvis det der står i køleskabsdøren er flødeskum, så kunne det blive en rigtig fræk aften Det kan du godt have ret i, jeg synes dog mere det ligner noget marmelade/syltetøj også bliver det en ret fedtet aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 19. April, 2014 Det kunne også være ketchup, og så bliver det en rød aften :cry:. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Toddy 1422 Skrevet 19. April, 2014 Undskyld,men hvem fanden kigger på indholdet i køleskabet???? Det var da seriøst ikke der mine øjne var Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. April, 2014 Billeder viser jo også hvad en mand bruger køleskabet til. Den der lidt underlige tube eller flaske ting, der stå og hygger sig alene på en af hylderne, den ligner ikke Heinz ketchup, hvilket det jo burde være. Men ok, så længe det måske bare er ketchup, så går det, men jeg kunne have mine bange anelser omkring at der er tale om noget ymer-noget, Yoga-drik eller lign - Det går bare ikke. . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin Alves 63 Skrevet 25. April, 2014 Det her er mere mig, ikke alt det der overflødige på hylderne 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg