Roccos 19 Skrevet 28. September Nogen der har prøvet at modtage følgende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1346 Skrevet 28. September Der er masser af tråde om emnet, søg blot på trusler eller afpresning. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doktor Diller 161 Skrevet 28. September For fanden, super ubehageligt! Jeg gætter på, at det er tomme trusler. Min egen strategi ville nok være at ignorere et par dage, og måske politianmelde, hvis det eskalerer. Dette er en påmindelse til os alle om at få et telefonnummer, som ikke er registreret i offentlige databaser, og kun betale kontant og aldrig MobilePay. I hvert fald en påmindelse til mig selv. Jeg håber, at du ikke vil komme til at opleve andre problemer med dette end skrækken. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Statler 304 Skrevet 28. September hmm du sender ham bare ned til mig på sydfyn, her ordner vi tingene med tjære og fjer ! nej dårlig spøg til side, det er jævnt træls og forsætter det så er det en politi anmeldelse! ingen diskussion. Lad være med at lade dig skræmme! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 344 Skrevet 28. September Ejer de prostituerede ligefrem. ja ja ... Der vil altid være kunder, til disse tydeligt knap så independent arbejdende piger. Har desværre også hørt om piger, som tydeligvis arbejder selvstændigt, og prisen for det, kan være at de også får post, med samme afsender som TS. En trist verden, desværre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slagelsepik4220 87 Skrevet 30. September Idioten har jo lige indrømmet at han laver rufferi..... Afsted til politiet med de beskeder 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
leo kbh 667 Skrevet 30. September Roccos skrev, den 28.9.2025 at 14:21: Nogen der har prøvet at modtage følgende? Ved du, eller har du nogen fornemmelse af, hvilket nummer du har ringet til, som udløser det her problem, for så er det nok nemmere for politiet, at finde ud af hvem det kan være, for det nummer han har sms'et dig fra, er nok et nummer med taletidskort Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slikkeprinsen 86 Skrevet 1. Oktober Har anmeldt lignende til politiet. De har modtaget mange af samme slags anmeldelser, og de er sendt fra udlandet på dansk taletidskort, og dårligt oversat via google translate, så bare slap helt af og glem alt om dem og slet dem. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Young_Dong 1 Skrevet 2. Oktober Det tænker jeg ikke du skal tage så tungt, jeg er vågnet op til en copy paste skrive magen til den her, har bare valgt at slette den. som @Slikkeprinsen skriver ovenover er der tegn på tydeligt Google translate, tænker ikke der er noget reelt at skrive hjem om i den her trussel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roccos 19 Skrevet 5. Oktober Tak for alle jeres svar. Har ikke modtaget flere beskeder siden så tænker det er “tomme” trusler. Kunne også se på 180.dk at flere havde skrevet trusler til nummeret. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg