Hop til indhold
Roccos

Trussel

Recommended Posts

Der er masser af tråde om emnet, søg blot på trusler eller afpresning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

For fanden, super ubehageligt!

Jeg gætter på, at det er tomme trusler. Min egen strategi ville nok være at ignorere et par dage, og måske politianmelde, hvis det eskalerer.

Dette er en påmindelse til os alle om at få et telefonnummer, som ikke er registreret i offentlige databaser, og kun betale kontant og aldrig MobilePay. I hvert fald en påmindelse til mig selv.

Jeg håber, at du ikke vil komme til at opleve andre problemer med dette end skrækken.

Del dette indlæg

Link til indlæg

hmm du sender ham bare ned til mig på sydfyn, her ordner vi tingene med tjære og fjer ! ;) nej dårlig spøg til side, det er jævnt træls og forsætter det så er det en politi anmeldelse! ingen diskussion. Lad være med at lade dig skræmme! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ejer de prostituerede ligefrem.

ja ja ...

Der vil altid være kunder, til disse tydeligt knap så independent arbejdende piger.

Har desværre også hørt om piger, som tydeligvis arbejder selvstændigt, og prisen for det, kan være at de også får post, med samme afsender som TS.

En trist verden, desværre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Roccos skrev, den 28.9.2025 at 14:21:

Nogen der har prøvet at modtage følgende?

Ved du, eller har du nogen fornemmelse af, hvilket nummer du har ringet til, som udløser det her problem, for så er det nok nemmere for politiet, at finde ud af hvem det kan være, for det nummer han har sms'et dig fra,  er nok et nummer med taletidskort

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har anmeldt lignende til politiet. De har modtaget mange af samme slags anmeldelser, og de er sendt fra udlandet på dansk taletidskort, og dårligt oversat via google translate, så bare slap helt af og glem alt om dem og slet dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det tænker jeg ikke du skal tage så tungt, jeg er vågnet op til en copy paste skrive magen til den her, har bare valgt at slette den.

som @Slikkeprinsen skriver ovenover er der tegn på tydeligt Google translate, tænker ikke der er noget reelt at skrive hjem om i den her trussel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for alle jeres svar. 
Har ikke modtaget flere beskeder siden så tænker det er “tomme” trusler. 
Kunne også se på 180.dk at flere havde skrevet trusler til nummeret. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...