Nydgerrig 82 Skrevet 28. September https://annoncelight.dk/showad/439046 Kunne i se der lå nogen anmeldelser af Momo - så jeg vil gerne bidrage Besøgte hende for et par måneder siden, modtaget en smilende og glad "pige" kysseglad fra start til slut Startede op med at sutte hendes lille "klit" da den var fin stiv skiftede vi til en 69 - hvor hun gjorde sig umage - dog måtte hun selv trække sig flere gange for ikke at fyre sin ladning af - vi havde aftalt aktiv og passiv - så hun stak sin penis ind - og kneppede mig i missionær stilling - og da jeg stødte kraftig imod hende - kunne hun ikke holde igen - så det blev realtivt kort - vi slikkede hinanden igen og så og hun gagde mig - så var det tid til at få mit lem ind i hendes stramme numsehul - lækker lille røve hun satte sig oven på mig kørte stille roligt frem og tilbage og lod mit lem lege med hende inden hun satte kondomet på - og så gik det ellers for sig - hun er medlevende og sød og kan lide at blive taget - efterfølgende lå vi og småsnakkede og hun ville gerne ses igen næste dag - passede dog ikke i programmet men det ikke sidste gang - hun ligner billederne så har fra mine anbefalinger - ingen hast deltager gladeligt i legen 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den erfarne 178 Skrevet 28. September Mon ikke den skulle ligge i trans/ladyboys? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nydgerrig 82 Skrevet 28. September Den erfarne skrev, 1 time siden: Mon ikke den skulle ligge i trans/ladyboys? Der har du nok ret havde ikke set der var flere katogorier Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Doktor Diller 158 Skrevet 28. September Tak for anmeldelsen. Det er godt nok en fin lille klit. Godt udstyret for en ladyboy, må man sige. Desværre bor hun lidt langt væk fra Ishøj , ellers ville jeg klart gerne køre en tur forbi hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hjlarsen 44 Skrevet 8. Oktober en der kan sige hvor i Hobro, i eller udenfor hobro Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg