Fecking 145 Skrevet 27. September Jeg har været forbi Anna https://annoncelight.dk/showad/398255 til en mesterklasse i pirring. Jeg har efterhånden besøgt hende mange gange hen over årene, og hun kan simpelthen bare noget, som jeg ikke har oplevet andre steder, body2body i en time, er ren nydelse og pirring nærmest fra start til slut, hun er blevet ældre, men stadig køn, og godt velholdt, sød, berørings venlig og levererede endnu engang en super oplevelse. Jeg forstår ikke hendes valg af billeder med kraftige filtre på hendes annonce, da hun absolut ikke har noget at skamme sig over. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9507 Skrevet 27. September Fecking skrev, for 18 minutter siden: Jeg forstår ikke hendes valg af billeder med kraftige filtre på hendes annonce, da hun absolut ikke har noget at skamme sig over. Synes da ellers at hendes billeder ser meget naturtro ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 344 Skrevet 27. September @Fecking Synes godt nok at der er stor forskel på se forskellige billeder hun har, dp hvilke vil du mene er mest vellignende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fecking 145 Skrevet 27. September TheVoice skrev, for 2 timer siden: Synes da ellers at hendes billeder ser meget naturtro ud Kropsligt er det helt sikkert hende, men hun ser meget animeret ud i ansigtet på flere af billederne, hvilket jeg synes er fuldstændig unødvendigt, hun er køn lige som hun er, uden nogen redigering. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fecking 145 Skrevet 27. September niskanen skrev, for 1 time siden: @Fecking Synes godt nok at der er stor forskel på se forskellige billeder hun har, dp hvilke vil du mene er mest vellignende? De første er de mest vellignende, det ser ikke ud som om de har fået det store filter redigering. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vining 66 Skrevet 27. September Fecking skrev, for 5 timer siden: Jeg har været forbi Anna https://annoncelight.dk/showad/398255 til en mesterklasse i pirring. Jeg har efterhånden besøgt hende mange gange hen over årene, og hun kan simpelthen bare noget, som jeg ikke har oplevet andre steder, body2body i en time, er ren nydelse og pirring nærmest fra start til slut, hun er blevet ældre, men stadig køn, og godt velholdt, sød, berørings venlig og levererede endnu engang en super oplevelse. Jeg forstår ikke hendes valg af billeder med kraftige filtre på hendes annonce, da hun absolut ikke har noget at skamme sig over. Hvad gav du for sådan en omgang? var hun totalt nøgen? noget blow, kontakt med kønsorganerne? giver hun fp? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 564 Skrevet 27. September Fecking skrev, for 11 timer siden: Jeg har været forbi Anna https://annoncelight.dk/showad/398255 til en mesterklasse i pirring. Jeg har efterhånden besøgt hende mange gange hen over årene, og hun kan simpelthen bare noget, som jeg ikke har oplevet andre steder, body2body i en time, er ren nydelse og pirring nærmest fra start til slut, hun er blevet ældre, men stadig køn, og godt velholdt, sød, berørings venlig og levererede endnu engang en super oplevelse. Jeg forstår ikke hendes valg af billeder med kraftige filtre på hendes annonce, da hun absolut ikke har noget at skamme sig over. Kan kun tilslutte mig, har besøgt hende i ca 12 år og hun er stadig super 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Citroen mand 114 Skrevet 6. Oktober Jeg har været ved Anna en del gange, men over mange år, og altid følt mig godt behandlet. Sidste gang jeg var på besøg, da forlangte hun 700 for en halv time med HJ, til det sagde jeg, så er du også nøgen, jeg forstod på hende, at det var aftalen. Men hun blev ved med at være påklædt, men jeg tænkte at det måske kun var under HJ, men nej det var også påklædt. Det må være det dyreste HJ i Odense. Så moralen må være, lav klare aftaler, gerne inden i møder op. Hun stod og klynkede over at hun skulle betale husleje. Så lækker er hun jo så heller ikke, så det berettiger til byens dyreste priser. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg