Fecking 145 Skrevet 27. September Jeg var for nylig fordi https://annoncelight.dk/showad/353793 til en, synes jeg temmelig lunken oplevelse. Jeg har flere gange besøgt stedet, synes om det, både parkering og lokaler. Men det er første gang hvor det er hos hende her. Sød og lækker er jo altid en smags sag, billederne er helt sikkert af hende, men ikke nye mere, og en opdatering ville være på sin plads. Vi aftalte 1 times body 2 body med hj, og jeg blev vist ind i rummet, desværre kom hyggen ikke med ind i lokalet, berørings venlighed var ikke eksisterende, body2body udeblev, hæderlig massage, ingen pirring, og et kort, men effektivt hj blev udført, aftørring, og så skulle jeg ud af døren. Jeg kommer ikke igen ved hende, men stedet synes jeg stadig er godt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
First timer 8 Skrevet 27. September Hvem er ellers på adressen, troede kun det var hende. Havde tidligere overvejet et besøg, men der er lidt triste anmeldelser derfra med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr.høflig 4 Skrevet 28. September Jeg mener nu at det kun er hende der er på stedet. En del af billederne er altså nye. Men ja, hun kan godt have en dårlig dag, men omvendt kan man også ramme en god dag. Nu har jeg været hos hende lidt mere end et par gange, så tror måske at jeg får lidt særlig behandling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fecking 145 Skrevet 29. September Der var kun hende på adressen, men det er første gang jeg besøger hende der, tidligere har det været andre piger jeg har besøgt der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skoda 12 Skrevet 30. September Hej Jeg har besøgt hende to gange. Første gang kun massage ikke top og ikke dårligt Anden gang med hj under massagen brugte hun mere tid på at skrive til andre kunder. Hj skulle bare overstås rev så meget i banditten at den var øm flere dage efter. Så jeg kommer ikke mere 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 8 Skrevet 30. Oktober Mr.høflig skrev, den 28.9.2025 at 09:49: Jeg mener nu at det kun er hende der er på stedet. En del af billederne er altså nye. Men ja, hun kan godt have en dårlig dag, men omvendt kan man også ramme en god dag. Nu har jeg været hos hende lidt mere end et par gange, så tror måske at jeg får lidt særlig behandling Jeg har samme oplevelse. Fra lunken til lækker. Den bedste var under afsluttende hj, hvor hun sagde: “jeg giver dig et blowjob”! Så blev der rykket, suttet og slikket. Skønt! Jeg er vild med hendes sexede krop. Kender nogle af jer andre thai’er med lignende krop? Altså lille i højde, ikke petit, ikke buttet og med store bryster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Unrusted 8 Skrevet søndag klokken 21:10 Opdatering. Jeg blev fristet ... så jeg besøgte hende i går. Det var så ikke en succes denne gang. Jeg synes stadig hun er vildt lækker, men massagen var ... skal jeg sige medium. Efterfølgende hj blev der rykket lidt og sagt "åh ja", men det tændte mig ikke rigtig. Den var alligevel dejlig stiv, men efter et minut, blev hun træt. Resultat: Medium massage og ingen udløsning. Det var nok mit sidste besøg (håber jeg husker det, når hendes billeder frister igen). 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg