Hop til indhold

Lena I Aalborg

Featured Replies

Skrevet

Jeg bestemte mig til at checke Lena.

Jeg bestilte 30 min. og startede med at få en let oliemassage. Det var dejligt men i massagemæssig forstand ikke noget specielt. Men det var nu heller ikke massagen jeg kom efter.

Efter jeg blev vendt koncentrerede hun sig om lår, mave, brystvorter og pikken og gled over i et fint blowjob.

Derefter satte hun sig op og lod pikken glide op i sig. Hun red dejligt og jeg måtte tænke på andre ting for ikke at skyde den af for tidligt.

"Do you want doggy" spurgte hun. Og hvem siger vel nej til det. Så jeg kneppede hende helt i bund og sprøjtede i hende. 

Billederne afslører ikke så meget af hendes figur. Men hun er sgu lækker. :x Små frække bryster (en a-skål vil jeg mene),  brede hofter og en helt fantastisk fast bagdel. 

Jeg vil gerne ha' en tur mere. 

/Silver 

Skrevet

Har også besøgt "Lena", og ja hun er f..... lækker. Sød, lidt "genert", men også pjattet. Hun vil gøre det så godt som muligt for dig. Bestilte 45 min med anal - sidstnævnte var hun dælme god til. Udsigt til en dejlig bagdel - jamen englene sang. Hun fortjener det bedste - håber hun vender tilbage til det nordjyske.

Skrevet
dengamlejyde skrev, for 21 minutter siden:

Nogen der ved hvor Lena er nu og evt har et link 

Prøv linket i toppen af dette indlæg.

/Silver

• 4 weeks later...
Skrevet

Jeg har lige besøgt Lena, jeg fik nemt lavet en hurtig aftale.

Utrolig sød pige der gør sit bedste for at man føler sig velkommen.

Hendes engelske er ikke det bedste, dejlige bryster og en god røv.

Pt. Er hun i en fin lille lejlighed i Hobro.

• 2 weeks later...
Skrevet

Enig med alle - meeen så lækker er hun så heller ikke :) Hun gør det hun gør, godt. Men lidt for pjattet og kan ikke meget engelsk, så lidt akavet, når hun bare står og kigger på at man klæder sig af og på - uden at kunne smalltalke. Men ja, helt sikkert et besøg værd, også hvis man er til uden/anal

Skrevet

I centrum ved Frederikstorv. Hun er ældre end billederne viser. Hun leverer hvad der står i menuen.

• 2 months later...
Skrevet
Booblover skrev, den 27.1.2026 at 11:12:

Hvor gammel vil du tro hun er @Cthulhu?

Ca 40 hun er flot for sin alder. Havde kortere hår end på billedet. Det kunne godt være hende for 10 år siden.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.