Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg bestemte mig til at checke Lena.

Jeg bestilte 30 min. og startede med at få en let oliemassage. Det var dejligt men i massagemæssig forstand ikke noget specielt. Men det var nu heller ikke massagen jeg kom efter.

Efter jeg blev vendt koncentrerede hun sig om lår, mave, brystvorter og pikken og gled over i et fint blowjob.

Derefter satte hun sig op og lod pikken glide op i sig. Hun red dejligt og jeg måtte tænke på andre ting for ikke at skyde den af for tidligt.

"Do you want doggy" spurgte hun. Og hvem siger vel nej til det. Så jeg kneppede hende helt i bund og sprøjtede i hende. 

Billederne afslører ikke så meget af hendes figur. Men hun er sgu lækker. :x Små frække bryster (en a-skål vil jeg mene),  brede hofter og en helt fantastisk fast bagdel. 

Jeg vil gerne ha' en tur mere. 

/Silver 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også besøgt "Lena", og ja hun er f..... lækker. Sød, lidt "genert", men også pjattet. Hun vil gøre det så godt som muligt for dig. Bestilte 45 min med anal - sidstnævnte var hun dælme god til. Udsigt til en dejlig bagdel - jamen englene sang. Hun fortjener det bedste - håber hun vender tilbage til det nordjyske.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...