Truk Aikon 11 Skrevet 27. September Hesja forum Ville høre om der er nogle der har besøg Lena og evt. ville fortælle om det ? https://annoncelight.dk/showad/438991 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silverback 78 Skrevet 27. September Jeg bestemte mig til at checke Lena. Jeg bestilte 30 min. og startede med at få en let oliemassage. Det var dejligt men i massagemæssig forstand ikke noget specielt. Men det var nu heller ikke massagen jeg kom efter. Efter jeg blev vendt koncentrerede hun sig om lår, mave, brystvorter og pikken og gled over i et fint blowjob. Derefter satte hun sig op og lod pikken glide op i sig. Hun red dejligt og jeg måtte tænke på andre ting for ikke at skyde den af for tidligt. "Do you want doggy" spurgte hun. Og hvem siger vel nej til det. Så jeg kneppede hende helt i bund og sprøjtede i hende. Billederne afslører ikke så meget af hendes figur. Men hun er sgu lækker. Små frække bryster (en a-skål vil jeg mene), brede hofter og en helt fantastisk fast bagdel. Jeg vil gerne ha' en tur mere. /Silver 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
inneed 5 Skrevet 30. September Har også besøgt "Lena", og ja hun er f..... lækker. Sød, lidt "genert", men også pjattet. Hun vil gøre det så godt som muligt for dig. Bestilte 45 min med anal - sidstnævnte var hun dælme god til. Udsigt til en dejlig bagdel - jamen englene sang. Hun fortjener det bedste - håber hun vender tilbage til det nordjyske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 51 Skrevet onsdag klokken 07:20 Nogen der ved hvor Lena er nu og evt har et link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Silverback 78 Skrevet onsdag klokken 07:43 dengamlejyde skrev, for 21 minutter siden: Nogen der ved hvor Lena er nu og evt har et link Prøv linket i toppen af dette indlæg. /Silver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg