Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har lige været en tur forbi Jessica - hun så dejlig ud, så jeg tænkte "hvorfor ikke" .. 

https://annoncelight.dk/showad/438996

Jeg var ude med gutterne, og havde en stille aften, og fik et par øl. Jeg kom på den gode ide, at lige besøge i GP, og så faldte valget på Jessica. 

Jeg kunne ikke komme ind af døren, og der skulle en anden pige (som i øvrigt så virkelig dejligt ud) ned og låse op med en fysisk nøgle. Det var lidt længe at stå og vente, tæt på et populær sharwarme sted i Aarhus C. Der var i hvert fald et par nysgerrige blikke der flakkede i min retning. 

Jeg kom op og blev mødt af Jessica, og umiddelbart var førstehåndindtrykket rigtigt fint. Jeg betalte for "uden" og deep samt 30 minutter. Det var ikke den billigste regning man kunne oparbejde. 

Da vi så kom i gang med akten startede hun ud med et cirka 3 minutter bj, som mildeste talt ikke var særligt indlevende. Jeg tænkte pyt, og spurgte, om vi ikke skulle begynde at få lidt gang i sengen. 

Det gik hun med til, og vi begyndte. Der var ingen øjenkontakt, og da hun havde hænderne om min nakke, så lå hun og kiggede på sit smart watch. Det samme gjorde hun i doggy. 

Jeg måtte stoppe efter cirka 12 minutter, da jeg simpelthen synes, at det var for uinspirerende og ufokuseret. Jeg kunne ikke fokusere, når jeg kunne stå bagved hende, og læse beskederne fra andre gæster. Det faldte desværre ikke i min smag. 

Jeg sagde pænt, at det ikke lige var mig, og så smuttede jeg igen. Jeg stod på gaden efter små 16-18 minutter.

Ud fra det, må i selv vurdere om I har lyst til at give hende et besøg - jeg synes i hvert fald, at det var værd at videregive. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mange tak - jeg har været meget tæt på at booke en tid hos hende.

Jeg gider ikke at besøge de piger som konstant kigger på beskeder og som er ligeglad med servicen.

Redigeret af Le courvoisier

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...