Hop til indhold

Tar jeg røven på mig selv hvis jeg vælger hende?

Featured Replies

Skrevet

Oven på et overstået langt lorte projekt på arbejdet vil jeg fejre det med maner og alisa tilbyder alle de ydelser jeg er ude efter og ser squ også godt ud.. Men! Syntes ikke hun har meget omtale trods hun har været her godt stykke tid så vil høre om jeg roligt kan bruge opsparing med hende og forvente de ydelser der tilbydes eller er der andre veje og gå der bedre?

https://nympho.dk/n15599/5402/seductive-estonian-bombshell-your-ultimate-fantasy-awaits

Skrevet
mrbrick96 skrev, for 6 timer siden:

Oven på et overstået langt lorte projekt på arbejdet vil jeg fejre det med maner og alisa tilbyder alle de ydelser jeg er ude efter og ser squ også godt ud.. Men! Syntes ikke hun har meget omtale trods hun har været her godt stykke tid så vil høre om jeg roligt kan bruge opsparing med hende og forvente de ydelser der tilbydes eller er der andre veje og

https://nympho.dk/n15599/5402/seductive-estonian-bombshell-your-ultimate-fantasy-awaits

Redigeret af BLKBOX

Skrevet

Der er aldrig nogen garantier... Desværre. 

Anmeldelserne er gode til at finde ud af om der decideret er scam eller om pigen ser markant anderledes ud end på billederne, men det er aldrig til at vide om man rammer guld eller flop.

Jeg vil altid anbefale at købe en relativt billig ydelse (30 min.) første gang med en ny, netop for at se om det spiller.

Det er ærgerligt, men sådan er vilkårene. Held og lykke.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.