Hop til indhold
Malo80

Wow!! Exotic Classy Babe, 25

Recommended Posts

Så lykkes det endelig at fået aftale igennem med hende her jeg tidligere har efterspurgt. https://sugardaters.com/us/profile/YvZYNwb4Ww

Havde haft et.kemi, udspørgelse møde om hendes eskapader gennem.SD.           Jeg havde egentligt , sat mig op til at ville deltage i hendes mini gb, hvis hun fandt på at gøre det igen.. Men muligheden bød sig da , jeg så hun også søgte solo oplevelser , hvis man kunne tilbyde noget usædvanligt= (høj sugar) Jeg skrev jeg og en ven var klar og forventet dog ikke noget.. Men fik hurtigt svar og vi fik krav på plads. Hun er en diskret pige grundet hendes baggrund og arbejde,  men hold nu kæft Hun er nærværende når først betaling er klaret og vi havde fået  et glas vin eller to på et kendt vandhul i indre by.  Derefter et smut i lejligheden og gennem et mindre repertoire af lande som hun villigt håndtere. Smuk fræk ung kvinde.. 

Håber ikke det er sidste gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ivanhoe skrev, den 3.10.2025 at 17:25:

Det lyder spændende! Er det for indiskret der spørge hvad sådan en oplevelse løb op i?

Det går nok :-)  Vi var 2 og  fandt frem til 8 k pr. Person.  Vi havde et kemi møde , snak og hygge og et par glas vin . Så sagde hun lad os gøre det og vi fik et hotel værelse i nærheden. Det er bestemt højere end den gængse SD og Gp , men hun er også en rimelig usædvanlig/sjælden  "varer"  på det danske markede.

Hun siger hun kun vil lave solo for 10 k, hvis det er engangs fornøjelse , hun er mere til et længere forhold  og flere møder i en månede. Eller hendes mini gb set up

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ivanhoe skrev, for 5 timer siden:

Mange tak! Det lyder præcis som det skal være !!

Ja bestemt, kan kun anbefale, hvis man er til en nede på jorden High class pige. Så må du se, om du kan komme gennem nåle øjet ;-) . Alt er jo relativt med priser, jeg kan godt mærke ,hvordan SD har ændret sig siden det startede og til nu, med kvaliteten af pigerne,  seriøsitet osv. Der er sgu langt imellem , den der helt specielle uprofessionelle pige som egenligt forstår konceptet . Vi snakkede også om det med  hende og hørte hvordan det  er derinde på pigens side ...Jesus !! :-) Det var underholdende og tå krummende dumt hvor mange mænd der ikke har fattet konceptet eller har råd til eller vil betale reelt for det. 

Så det er nok hele vejen rundt , siden er faldet af på den.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun lyder jo som er drøm:)

Det er ret tydeligt, at mange derinde har misforstået hele ideen med sugardating.

Det virker som om, størstedelen af mændene tror, det bare er en billigere version af prostitution – og det er langt fra det, det handler om. Jeg har set flere pigers inboxes, og de er fyldt med beskeder som:

“500 blowjob?”

“Bolle i aften 2000?”

“Vil du tisse på mig?”

“Svar mig nu din lille luder”

Det er sgu trist at se. Det har absolut intet at gøre med sugardating, som i sin oprindelige form handler om noget helt andet – nemlig dating….

Man skulle tro, at hvis man bare leder efter en hurtig omgang, så fandtes der masser af andre sider, hvor det er dét, der er på menuen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ivanhoe skrev, den 7.10.2025 at 09:48:

Hun lyder jo som er drøm:)

Det er ret tydeligt, at mange derinde har misforstået hele ideen med sugardating.

Det virker som om, størstedelen af mændene tror, det bare er en billigere version af prostitution – og det er langt fra det, det handler om. Jeg har set flere pigers inboxes, og de er fyldt med beskeder som:

“500 blowjob?”

“Bolle i aften 2000?”

“Vil du tisse på mig?”

“Svar mig nu din lille luder”

Det er sgu trist at se. Det har absolut intet at gøre med sugardating, som i sin oprindelige form handler om noget helt andet – nemlig dating….

Man skulle tro, at hvis man bare leder efter en hurtig omgang, så fandtes der masser af andre sider, hvor det er dét, der er på menuen

Ha ha ja præcis , der er desværre en noget blandet klientel derinde.  No Wonder det bliver derefter. Har også hørt om nogle spøjse tilbud og formuleringer. ;  -  )

Det ville være betydelig nemmere og finde dem i et andet forum ;  - )

Del dette indlæg

Link til indlæg
plasticlove skrev, den 17.10.2025 at 16:06:

Tak for anmeldelsen. Har hun silikonebryster?

Svaret PM. Men ja og fine 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...