Titommeren 441 Skrevet 26. September https://annoncelight.dk/showad/272252 Hurtig og nem aftale på SMS. 30 minutter med 69er uden kondom og en golden shower for billige penge. Da jeg fik adressen ude på landet, blev jeg lidt skeptisk, da jeg havde været der for et par år siden og blev snydt mhp. tid og det aftalte. Det var så IKKE det, der skete denne gang. Kvinden på billederne lukkede op. Hun ser vildt fræk ud og lukkede op for et frækt outfit i sort, sorte strømper med hofteholdere og stilletter, da vi kom ind i soveværelset. Lækker, lækker kvinde anslået omkring 40 år. Pengene skiftede hænder og så var vi i gang. Hun hjalp mig af tøjet og nussede og kælede imens. Håndklæde på gulvet, så vi var klar til golden shower. Skøn piksutning og spørgsmålet “you want 69”? Yes baby, så pyt da… Hun smagte skønt og var helt glat og suttede tålmodigt løs, til pikken var ved at eksplodere. Så bad jeg om golden og det kom rislende ned i munden, mens hun gav blow og spillede pikken til jeg kom. Hun kom med liderlige lyde og selvom jeg godt ved, at det er indstuderet, var det ok. Da det sjove var overstået fik jeg en blid massage resten af tiden. Absolut godkendt behandling til en rigtig fin pris for 30 minutter. Jeg håber jeg når at besøge hende igen, så jeg kan få kneppet hende også - bagfra hvor hun har selvsiddende og stilletter på. Hun fortalte, at hun tager til København i en uge den 1. oktober og derefter til Estonien. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bullaarhus 123 Skrevet 26. September Jeg venter på hun kommer til Aarhus eller deromkring. Har fantaseret om at kneppe hende og sprøjte dybt i hende i flere år. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 441 Skrevet 27. September (edited) Bullaarhus skrev, for 11 timer siden: Jeg venter på hun kommer til Aarhus eller deromkring. Har fantaseret om at kneppe hende og sprøjte dybt i hende i flere år. Fornuftigt at vente lidt, når jeg nu var der i går Spøg til side… Jeg kunne ikke får et klart svar på, hvornår hun kommer tilbage fra Estonien, men jeg skal helt sikkert også møde hende igen, hvis det kan lade sig gøre Redigeret 27. September af Titommeren Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2240 Skrevet 28. September Har besøgt hende for et par år siden i Aalborg. Absolut anbefaling herfra. Noget af det bedste købesex jeg har fået. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pløkker 67 Skrevet 28. September Ja, hun er dejlig, var fordi hende idag, 700 for en tur uden gummi, og sprøjt i fissen.... hun bliver rigtig liderlig når du leger med brystvorter.... Tror jeg snupper en tur igen i morgen.... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg