Hop til indhold

Blond Anastasija uden for Sindal.

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/272252 Hurtig og nem aftale på SMS. 30 minutter med 69er uden kondom og en golden shower for billige penge. Da jeg fik adressen ude på landet, blev jeg lidt skeptisk, da jeg havde været der for et par år siden og blev snydt mhp. tid og det aftalte. Det var så IKKE det, der skete denne gang. Kvinden på billederne lukkede op. Hun ser vildt fræk ud og lukkede op for et frækt outfit i sort, sorte strømper med hofteholdere og stilletter, da vi kom ind i soveværelset. Lækker, lækker kvinde anslået omkring 40 år. Pengene skiftede hænder og så var vi i gang. Hun hjalp mig af tøjet og nussede og kælede imens. Håndklæde på gulvet, så vi var klar til golden shower. Skøn piksutning og spørgsmålet “you want 69”? Yes baby, så pyt da… Hun smagte skønt og var helt glat og suttede tålmodigt løs, til pikken var ved at eksplodere. Så bad jeg om golden og det kom rislende ned i munden, mens hun gav blow og spillede pikken til jeg kom. Hun kom med liderlige lyde og selvom jeg godt ved, at det er indstuderet, var det ok. Da det sjove var overstået fik jeg en blid massage resten af tiden. Absolut godkendt behandling til en rigtig fin pris for 30 minutter. Jeg håber jeg når at besøge hende igen, så jeg kan få kneppet hende også - bagfra hvor hun har selvsiddende og stilletter på. Hun fortalte, at hun tager til København i en uge den 1. oktober og derefter til Estonien. 

Skrevet

Jeg venter på hun kommer til Aarhus eller deromkring. Har fantaseret om at kneppe hende og sprøjte dybt i hende i flere år.

Skrevet
  • Author
Bullaarhus skrev, for 11 timer siden:

Jeg venter på hun kommer til Aarhus eller deromkring. Har fantaseret om at kneppe hende og sprøjte dybt i hende i flere år.

Fornuftigt at vente lidt, når jeg nu var der i går :biggrin: Spøg til side… Jeg kunne ikke får et klart svar på, hvornår hun kommer tilbage fra Estonien, men jeg skal helt sikkert også møde hende igen, hvis det kan lade sig gøre :)

Redigeret af Titommeren

Skrevet

Har besøgt hende for et par år siden i Aalborg. Absolut anbefaling herfra. Noget af det bedste købesex jeg har fået.

Skrevet

Ja, hun er dejlig, var fordi hende idag, 700 for en tur uden gummi, og sprøjt i fissen.... hun bliver rigtig liderlig når du leger med brystvorter....

Tror jeg snupper en tur igen i morgen....

• 1 month later...
Skrevet
pløkker skrev, den 28.9.2025 at 19:16:

Ja, hun er dejlig, var fordi hende idag, 700 for en tur uden gummi, og sprøjt i fissen.... hun bliver rigtig liderlig når du leger med brystvorter....

Er det ikke der hvor Victoria er,vestergårdsvej,er det der anastasija har været/kommer 

Skrevet
horny boy skrev, for 23 timer siden:

Er det ikke der hvor Victoria er,vestergårdsvej,er det der anastasija har været/kommer 

Jo det er så

Skrevet
pløkker skrev, den 28.9.2025 at 19:16:

Kneppede du hende uden gummi??

Skrevet

Besøgte hende i Kolding i sidst uge og hun sagde hun først komme igen til Marts 2026.

Skøn kvinde at kneppe og ja hun spurte om det skulle være uden kondom, men jeg ville med og det var helle ikke noget problem.

Efter jeg havde spermet i kondomet, blev jeg rengjort og tilbudt noget massage takkede ja tak og hun gik igang, efter kort tid stod min pik igen, hun tog den bare i munden og begyndt at sutte og slikke, det virkede som om hun nød det, jeg måtte stoppe hende ellers havde jeg spermet i hendes mund, men der skal jo også være noget til lillemor der hjemme.

Skrevet
Hjørring81 skrev, den 25.11.2025 at 13:36:

Kneppede du hende uden gummi??

Ja der er ikke noget bedre

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Hun er tilbage på stedet udenfor Sindal. Væk igen den 15. januar siger hun selv. Kan absolut anbefales B)

• 3 weeks later...
Skrevet
Titommeren skrev, den 10.1.2026 at 06:57:

Hun er tilbage på stedet udenfor Sindal. Væk igen den 15. januar siger hun selv. Kan absolut anbefales B)

Ja nåede lige en tur, mega lækkert... denne gang med golden shower i en fræk 69, hvor efter hun red mig så dejligt til hun fik mit skud...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.