Hop til indhold

Beskriv jeres fetish

Featured Replies

Skrevet

Her er et forslag til en skabelon du, GPer og andre kan bruge til at dele jeres fetish på EG – inklusiv en udfyldt version med min egen fetishbeskrivelse. Jeg holder tonen åben og respektfuld, da det typisk fungerer bedst på fora med voksne diskussioner.

Fetish Deling – Fortæl om din fantasi eller oplevelse

1. Hvad er din fetish eller fantasi?
(Beskriv typen af personen, situationen, tøj, stemning osv.)

2. Hvor foregår det?
(Beskriv stedet: fx soveværelse, offentlig plads, bil, natur osv.)

3. Har du oplevet det i virkeligheden?
(Ja/nej/delvis – og gerne en kort beskrivelse)

Eksempel – Min egen fetish:

1. Hvad er din fetish eller fantasi?
Min fetish er en skandinavisk blondine omkring 41 år, med smukt ansigt, dybe blåøjne – med flotte former og feminine tatoveringer på siderne, gerne blomsterdesign. Hun udstråler moden sensualitet og en selvsikker, nærvær, også meget varm energi.

2. Hvor foregår det?
Enten i hendes seng, på et hotelværelse med bløde lagner og dæmpet lys, eller måske i naturen – i en afsides skovlysning på et tæppe, hvor fuglene synger i baggrunden.

3. Har du oplevet det i virkeligheden?
Delvist. Jeg har haft en oplevelse, der mindede om det, men ikke helt med alle detaljer som i min fantasi. Det har dog gjort lysten og fascinationen endnu stærkere.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.