Den glade dreng2 32 Skrevet 26. September Jeg kan godt lide store kasser på Thai Piger og det må man sige at Sunny har så for 3 uger siden var jeg forbi til 45 min FP til en god pris. (1000 kr) og fik fuld valuta for pengene. Sunny har lidt kg på sidebenene, men (i min optik) ikke noget som gør noget, med mindre man(d) vil have helt tiny Thai, så skal man ikke gå her. Startede med et dejligt fælles bad, så OK massage (dog mangler der lidt pirring under vejs) god B2B hvor kasserne bliver brugt flittigt og ikke mindst 69’er hvor man kan mærke hun kan lide at blive slikket. Og så en dejlig ridetur hvor de store ægte kasser svinger rundt i hovedet på en… i love it. Gode stive nippels, en vel-trimmet mis, og et sødt smil - så kan man vel ikke forlange ret meget mere.. kan godt anbefale sunny - hun er hvis lige kommet til DK, så måske jeg skal forbi hende igen. På vej ud af huset fik jeg øje på en anden pige : Olive som så endnu bedre ud med helt fantastiske kæmpe bryster og lækker røv, som hun stod der i det frække tøj.. Fuck - hende ville jeg da meget hellere have haft en tur på .. Det fik jeg så gjort ugen efter, og der var SÅ RINGE at hun fortjener sin helt egen anmeldelse, for hun er godt nok i samme hus som Sunny, men OLIVE er noget af det dårligst jeg har prøvet, så hold jer fra hende.. øv laver en seperat anmelde af Olive https://annoncelight.dk/showad/429053 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stinger 2 Skrevet 30. September Jeg har oplevet Olive flere gange hvor jeg har fået en meget dyb og god massage, som har endt i et skønt HJ. Hun er altid dejligt imødekommende og meget professionel... Jeg nyder massagen meget! Kommer helt sikker igen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frenchlover 18 Skrevet 18. Oktober Jeg har set Sunny, og jeg er enig i trådstarter i, at hun har for mange kg på sidebenene. Jeg købte bare en massage, da hun kvindemæssigt ikke er min type. Hun virkede også lidt irriteret den dag, som jeg var der. Måske hun håbede på at tjene mere. Hvem ved? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg