hankmoody 1 Skrevet 26. September (edited) Nogen sub kvinder derude der er med på noget kinky rollespil der involverer sove sex, chloro play eller lignende? Redigeret 26. September af hankmoody Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
W.C. Fields 423 Skrevet 26. September Lyder som et minefelt. Sørg for at få deres underskrift på en samtykkeerklæring, inden i går i gang. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pervy 763 Skrevet 26. September Medmindre det er dig, der skal gennempules mens du sover eller er bevidstløs, synes jeg du hurtigst muligt skal droppe den tanke og eventuelt søge hjælp hos en psykolog. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2416 Skrevet 27. September En lidt mere respektfuld tone overfor andre brugeres behov, tak. Pervy skrev, for 7 timer siden: ....du hurtigst muligt skal droppe den tanke og eventuelt søge hjælp hos en psykolog. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hankmoody 1 Skrevet 28. September Pervy skrev, den 26.9.2025 at 20:53: Medmindre det er dig, der skal gennempules mens du sover eller er bevidstløs, synes jeg du hurtigst muligt skal droppe den tanke og eventuelt søge hjælp hos en psykolog. Tror du missede ordet ROLLESPIL, tænker måske DU skulle søge lidt hjælp til dit temperament 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2416 Skrevet 30. September Jeg HAR allerede været dér, @hankmoody. Lad det ligge. hankmoody skrev, den 28.9.2025 at 20:32: Tror du missede ordet ROLLESPIL, tænker måske DU skulle søge lidt hjælp til dit temperament 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg