Hop til indhold

Pattaya

Featured Replies

Skrevet

Nogen herfra, som er I Pattaya i øjeblikket?

giver gerne en LEO, hvis nogen er her nu og har lyst til at udveksle lidt erfaringer

Skrevet
Anders2300 skrev, for 5 timer siden:

Hvad er en LEO? 

Det er en Øl :-) Jeg er selv en Chang mand, LEO er ikke min øl

Skrevet

Hvis du er ensom, og det var jeg lidt i Pattaya. Især fordi at det dejlige damer er sindssyg dårlig til at snakke engelsk. 

Her er min anbefaling 

Næste gang du skal på bolleferie skal du vælge Filippinerne. Så skal du køre lidt rundt og snuse på din lejede motorcykel. 

Du kommer til en lille landsby hvor de ikke engang har drømt om at se en hvid mand i virkeligheden. Jeg kan jo selvfølgelig ikke konkludere om du er kaukasisk. 

Men bare det du kommer fra Europa er nok. 

Så flasher du dine intentioner og lige pludselig har du den mest dejligste smukke model kæreste som du simpelthen ikke kan tro på er så lækker og vil k***** dig døgnets 24 timer gerne uden gummi. Det skal du selvfølgelig lade være med. Men fristelserne er der. 

I Filippinerne er der utrolig meget utroskab. Det vil sige de filippinske kvinder vil bare gerne have en der vil give dem noget opmærksomhed for den kvinde de trods alt er. 

Og hvorfor så Filippinerne? 

Det er simpelthen fordi at i Filippinerne går de mere op i kærlighed og respekt end de gør om penge. Og de er mere fattige en thailænderne. Derfor kan du få en billigere ferie. 

På gaden kan du også finde piger der bare vil tjene lidt hurtige penge. I Pattaya er det på stranden i Angeles City som er den filippinske version af Pattaya er det på gaden. 

Sjovt nok er det 1000 enheder begge steder. 

Jeg har fået gpt til at lave et lille oversigt så du kan se hvad det koster. 

Valuta Kurs (ca.) 1000 enheder omsat til DKK

Thailandske baht (THB) 1 THB ≈ 0,1986 DKK 1000 THB ≈ 198,6 DKK

Filippinske pesos (PHP) 1 PHP ≈ 0,1125 DKK 1000 PHP ≈ 112,5 DKK

Held og lykke på din næste bolleferie. 

Skrevet
  • Author
19517 skrev, for 41 minutter siden:

Hvis du er ensom, og det var jeg lidt i Pattaya. Især fordi at det dejlige damer er sindssyg dårlig til at snakke engelsk. 

Her er min anbefaling 

Næste gang du skal på bolleferie skal du vælge Filippinerne. Så skal du køre lidt rundt og snuse på din lejede motorcykel. 

Du kommer til en lille landsby hvor de ikke engang har drømt om at se en hvid mand i virkeligheden. Jeg kan jo selvfølgelig ikke konkludere om du er kaukasisk. 

Men bare det du kommer fra Europa er nok. 

Så flasher du dine intentioner og lige pludselig har du den mest dejligste smukke model kæreste som du simpelthen ikke kan tro på er så lækker og vil k***** dig døgnets 24 timer gerne uden gummi. Det skal du selvfølgelig lade være med. Men fristelserne er der. 

I Filippinerne er der utrolig meget utroskab. Det vil sige de filippinske kvinder vil bare gerne have en der vil give dem noget opmærksomhed for den kvinde de trods alt er. 

Og hvorfor så Filippinerne? 

Det er simpelthen fordi at i Filippinerne går de mere op i kærlighed og respekt end de gør om penge. Og de er mere fattige en thailænderne. Derfor kan du få en billigere ferie. 

På gaden kan du også finde piger der bare vil tjene lidt hurtige penge. I Pattaya er det på stranden i Angeles City som er den filippinske version af Pattaya er det på gaden. 

Sjovt nok er det 1000 enheder begge steder. 

Jeg har fået gpt til at lave et lille oversigt så du kan se hvad det koster. 

Valuta Kurs (ca.) 1000 enheder omsat til DKK

Thailandske baht (THB) 1 THB ≈ 0,1986 DKK 1000 THB ≈ 198,6 DKK

Filippinske pesos (PHP) 1 PHP ≈ 0,1125 DKK 1000 PHP ≈ 112,5 DKK

Held og lykke på din næste bolleferie. 

Kan godt følge dig, og giver dig ret. Boede 7 år sammen med min Filippinske kæreste i Danmark. Alt gik godt, indtil hun på et tidspunkt var på ferie alene på Filippinerne….hvor jeg så opdagede, hun var mig utro. 
Så sluttede festen for mit vedkommende.

Min næste bolleferie bliver helt klart til Filippinerne.

Har nu været 10 dage her i Pattaya og synes ikke rigtigt, jeg er helt oppe og ringe, som jeg har været ved tidligere besøg her. Og ja, er ved at blive vanvittig af, 90% af al kommunikation foregår via Google translate.

Overvejer faktisk om jeg blot skulle bestille en flybillet til Manila og spendere de sidste 10 dage af ferien der.

god dag

Skrevet
Anders2300 skrev, for 11 timer siden:

Hvad er en LEO? 

Singhas svar på Carlsbergs Star. 

Skrevet
AsianKing skrev, for 10 timer siden:Min næste bolleferie bliver helt klart til Filippinerne.

Har nu været 10 dage her i Pattaya og synes ikke rigtigt, jeg er helt oppe og ringe, som jeg har været ved tidligere besøg her. Og ja, er ved at blive vanvittig af, 90% af al kommunikation foregår via Google translate.

Overvejer faktisk om jeg blot skulle bestille en flybillet til Manila og spendere de sidste 10 dage af ferien der.

god dag

Jeg vil sige at for mit vedkommende siger Pattaya mig mere i højseasonen. Overvejer klart filippinerne, cambodia og vietnam, men jeg tager til Pattaya til januar, har ikke helt givet op på stedet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.