Hop til indhold

Brandvarm Jasmin Herning

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøger hende her idag. Så må vi se 

Skrevet
Molle00902 skrev, for 22 timer siden:

Nogle der har besøgt hende?

https://annoncelight.dk/showad/439049

Det er hende på billederne. 

Blow var ok 

Sex var ok 

Hun snakkede ikke særlig godt engelsk. Men ellers var hun rimelig god til de 600 for 30 min 

Skrevet
ml2003 skrev, for 2 timer siden:

Det er hende på billederne. 

Blow var ok 

Sex var ok 

Hun snakkede ikke særlig godt engelsk. Men ellers var hun rimelig god til de 600 for 30 min 

Kan du sige noget om kys er inkluderet i prisen, eller er det noget man skal betale ved siden af? 

Skrevet
Mike56 skrev, for 9 minutter siden:

Kan du sige noget om kys er inkluderet i prisen, eller er det noget man skal betale ved siden af? 

Man skal betale. 

Skrevet
ml2003 skrev, for 13 minutter siden:

Man skal betale. 

Jeg tænker nemlig på almindelig kys, da det står i priserne og at tungekys er 200kr ekstra.

Personligt er jeg ikke vild med tungekys, så jeg har det helt fint med at det bare er almindelig kys. Vil det så sige, at du fik ingen kys for de 600kr? 

Skrevet
Mike56 skrev, for 4 timer siden:

Jeg tænker nemlig på almindelig kys, da det står i priserne og at tungekys er 200kr ekstra.

Personligt er jeg ikke vild med tungekys, så jeg har det helt fint med at det bare er almindelig kys. Vil det så sige, at du fik ingen kys for de 600kr? 

Ikke det helt vilde Nej, et hurtig kys og så var det i krig 

• 1 month later...
Skrevet
ml2003 skrev, den 27.9.2025 at 21:04:

Ikke det helt vilde Nej, et hurtig kys og så var det i krig 

Hvordan var sex delen var det bare maskin sex som skulle overstås eller lavede hun sig ind i det og var det… er billeder meget retvisende eller meget lavet hved dem og ville du komme igen 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.