Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har prøvet at spørge, men de vil ikke give mig adressen før jeg har fortalt hvornår jeg kommer. Og det kan jeg ikke fortælle dem før jeg kan beregne min transporttid. Hvad de også har fået at vide. Og besvaret med “Gentofte”.

Skrevet

jeg har besgt den søde thaiPia nede i haslev sidste år. Det er samme pige. Billederne er mere en collage fra hendes liv - hun er ikke noget nips men hun har en fast  krop og et kønt ansigt. Hun er sød og stille og virkelig en dygtig massør. 

Soørg ikke for meget på forhånd. Reserver tiden og få adressen (du kan lægge 15 minutter til så kan du vel nå glostrup rundt). 

Skrevet

Som der står i overskriften på efterlysningen er det Vangede. Jeg genkender billederne af rummene og uden at afsløre for meget, vil jeg mene at hvis du tænker Ikea Gentofte, så vil det ifølge Googlemaps tage 3 minutter at køre derfra til klinikken, hvor der er parkeringspladser vældig tæt på.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.