dangla 24 Skrevet fredag klokken 09:46 https://www.ts-dating.com/model/Jasmine_TS Jeg besøgte Jasmine her til morgen og havde en rigtig god oplevelse. Hun tog venligt imod mig og virkede både professionel og selvsikker. Billederne stemmer 100% overens med virkeligheden, og hun fremstår præcis som forventet. Hun har en naturlig udstråling og en selvsikkerhed, der sætter rammen for mødet – så man skal være indstillet på at lade hende styre tempoet. Jeg havde valgt 30 minutter, men må indrømme, at jeg gerne ville have haft mere tid – det var en intens og positiv oplevelse. Praktisk foregår det på et hotel på Østerbro, hvor man får en adgangskode og selv lukker sig ind. Alt fungerede diskret og effektivt. De 22 centimeter er nok i virkeligheden 20, men en flot størrelse. 1500 for en halv time, 2500 for en time. - hun er her kun er par dage. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
shemales are awesome 38 Skrevet fredag klokken 14:43 Hun ser nu dejlig ud. Koster hendes cum extra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nybrugerfravalby 14 Skrevet fredag klokken 17:24 Hun ser ekstrem fræk ud. Er hun en, du vil anbefale til en nybegynder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dangla 24 Skrevet i går klokken 02:00 shemales are awesome skrev, for 11 timer siden: Hun ser nu dejlig ud. Koster hendes cum extra Hun tog ikke ekstra for det, men hun lover heller ikke hun kan - så jeg tror hun kommer hvis hun kan. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dangla 24 Skrevet i går klokken 02:02 Nybrugerfravalby skrev, for 8 timer siden: Hun ser ekstrem fræk ud. Er hun en, du vil anbefale til en nybegynder? Hun er lidt dominerende, men hvis du fortæller hende at du er nybegynder, så tror jeg hun tager højde for det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg