Hop til indhold
Spice

Første besøg av en dreng - nogle gode råd.

Recommended Posts

Jeg har under åren varit hos nogle piger i branschen og har efterhand lärt en del om vad der skal til for at få en god start i mit selskab. Jag är nog icke så unik at det icke kan bruges för andre.

Låt oss börja med annoncen:
Drengerne uppskattar om bilderna är på dig själv och icke alltför meget förvanskade. Hvis det icke går så är det en fördel om bilderne er på en pige i ungefär samma storleks- och viktklass som du själv. Snyd icke mer än 10 år med åldern.

Ankomst:
Visst uppskattar somlige drenger att du tar ett ordentligt tag i banditten när de anländer. Men låt honom för guds skull presentera sig först. Det  kan  ju vara mannen från elverket som skall läsa av mätaren.

Prøv gerne at huske vilka ydelser och priser du angett på internet. Av en eller anden uforklarlig grund uppskattar drengerne det.

Du må gerne ange "med forbehold" på vissa ydelser. Men helst icke på alla ydelser. För då finns det några drenger (revisorstyper f.eks.) der sätter spørgsmålstegn ved att de skall betala. En sexarbetares vardag är tuff men en kram och ett handslag må man alltid kunna ge uden forbehold.

Hvis kunden frågar efter ett bad innan ni går in på rummet, så kan det bli problem. "Hvorfor? Ingen annan har frågat efter det!" är inget tillfredsställande svar.

Værelset.
Vintage och retro är meget populära trender lige nu når man dekorerer et værelse. Men husk att f eks en gammal taxameter kan leda tankarna i fel riktning.

Prøv at ikke grine når du ser kundens udstyr.

Att starta samvaron är svårt. Att lägga sig ner på rygg, spreta med benen och säga "sätt igång!" är ett sätt. Men det är inget sätt vi rekommenderar.

Ett säkert sätt att få drengen nöjd är att ge honom komplimanger. Smicker genomskådas dock. Men de legendariske pigerne i branschen, såsom Olivia, upptäcker goda saker hos kunden och berömmer ham för dem. "Du har en stor tegnebog" är dock icke ett lämpligt beröm.

En diskret knackning på dörren är OK när tiden börjar närma sig sitt slut. Fanfarer, trumvirvlar och explosioner hör dock icke hemma här. Drengerne uppskattar også hvis de må ta på sig töjet innan de skall smides ud af dörren.

En kram eller t o m puss med ögonkontakt är godt som avsked. Husk sedan att lukke dörren ordentligt innan du utbrister "Äntligen blev jag af med ham!"

Redigeret af Spice

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selvfølgelig kan jeg prøve at skrive på dansk. Jeg har allerede oversat de udtryk, som jeg tror er de sværeste at forstå. Men jeg kan prøve at skrive det hele på dansk i fremtiden. Så vil det naturligvis blive færre indlæg, men måske er det godt? :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Selvfølgelig kan jeg prøve at skrive på dansk. Jeg har allerede oversat de udtryk, som jeg tror er de sværeste at forstå. Men jeg kan prøve at skrive det hele på dansk i fremtiden. Så vil det naturligvis blive færre indlæg, men måske er det godt? :cool:

Dit dansk er fantastisk godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hahaha, tak for et dejligt, sjovt og sarkastisk indlæg, Spice! two-thumbs-up-smiley-emoticon.gif

Gid jeg havde fået disse fantastiske råd fra starten! Hvor kunne det ikke have ledt mig hen! :P

Snyd icke mer än 10 år med åldern.

Så det er helt okay at lyve om 10 år?! :huh::D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hahaha, tak for et dejligt, sjovt og sarkastisk indlæg, Spice! two-thumbs-up-smiley-emoticon.gif

Gid jeg havde fået disse fantastiske råd fra starten! Hvor kunne det ikke have ledt mig hen! :P

Hø frk kæk. Så er du sgu ulovlig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hø frk kæk. Så er du sgu ulovlig.

Njaa, jeg tror lige, at jeg klarer mig inden for de 18 år så... Men så er det altså helt okay for Spice, hvis jeg skriver jeg er 18, så længe jeg ikke lyver mere end det. :D :p

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hahaha, tak for et dejligt, sjovt og sarkastisk indlæg, Spice! two-thumbs-up-smiley-emoticon.gif

Tak for dit pæne svar, Nikita.

Men råden var ikke rettet mod dig . :smile:  Det sidder sandsynligvis en engel på  din skulder og fortæller dig hvad du skal gøre.

Og når det kommer til alder bemærker jeg at mænd herinde tilføjer 6-7 år til den angivne alder. Så det rammer ju jer piger, der er ærlige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...