Berserk 11 Skrevet 26. September I mandags havde jeg fornøjelsen af at besøge den utrolige smukke og sexede, Cleo hos pussygalores.dk, og jeg går stadig rundt og smiler, Cleo ser fantastisk ud på billederne, men hun er endnu mere smuk og sexet i virkeligheden, jeg var så nervøs, men Cleo fik virkelig skubbet den væk, havde bestilt 1 time og wauw 1 time, et super frækt strip show, bj I verdensklasse, når hun ligger med lillemanden i munden wauw sikke et syn, dejlige store bryster med de lækreste stive brystvorter, jeg elsker at slikke fisse og Cleo's er ikke bare perfekt, men smager så skønt, kunne have slikket hende i timevis, men jeg måtte have hende, så vi startede i den frækkeste missionær måden hun lå på og kiggede sultent på en gjorde mig så liderlig, så skulle der rides fuck hun er god, jeg følte mig som den heldigste mand i verden at ligge der og have sex med en gudinde som Cleo, til sidst var det doggy, og fuck et syn holdt og hendes hofter mens jeg kom i en voldsom orgasme. Cleo er utrolig sød og naturlig, vildt smuk og sexet og har de frækkeste fregner og dybeste øjne, virkelig en gudinde,det bliver ikke sidste gang jeg besøger hende. Michael Pussy Galores.pdf 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg