Hop til indhold
NightStud

Shemales med eller uden kondom

Recommended Posts

Jeg synes jeg fornemmer en at alle der går til shemales, gør det oftest uden kondom. Har længe selv ville prøve en shemale og har set mig varm på hende den mørke skønhed Ellen, men hvor sikkert er det at sutte hinanden uden kondom fx(ved godt det er umuligt at sætte tal på)? Er egentlig ikke særlig bange for normale kønssygdomme, men mere HIV/Aids. Er det noget der er meget af i det miljø?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det är ett intressant spörsmål.Hoppas någon kan bidra med något om det.

När det gäller risken för att sjukdomar överförs oralt så har det skrivits mycket om det av Venusdoktorn (en av VL:s meget starka sidor).

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan ikke genkende din fornemmelse.

Min opfattelse er at oral er uden og samleje er med.

Jeg har besøgt et par stykker herhjemme og lidt flere i Thailand.

Jeg er mest til oral uden, begge veje.

Min opfattelse af smitterisiko er at den er meget lille for HIV ved oralsex, bl.a. også derfor at oralsex uden er så udbredt, også for heteroseksuelle.

Hvad angår samleje har det altid været med kondom, jeg har ikke oplevet forespørgsler om andet.

Jeg blev testet for det hele efter min sidste Thailandstur og havde ingen sjove sager med hjem.

BB

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest stump

Jeg har genem tiderne lavet mindst to ting omkring lady boys og HIV / AIDS. Hvor stor risikoen for at få HIV ved oralsex med de såkaldte ladyboys er, ved jeg ikke Men samleje med samme, er næsten at sammenlignet med langsigtet selvmord. Mange af de sexarbejdende ladyboys i Thailand med omegn, lever ret kaotiske liv, med kriminalitet, misbrug af diverse stoffer, og de boller tit med hinanden. Det kan nemt ske når de er oppe at køre med Ice, almindelig amfetamin, o hvad de ellers har kunne skaffe den dag :-P

Nogle af de "kaotiske" ladyboys kommer formodentlig også til Danmark, simpelthen for at tjene penge. I DK tror jeg så, at de ellers opfører sig rimeligt.

Måske kan nedenstående artikler hjælpe dig.

Ladyboys i Phuket og HIV / AIDS

HIV og den globale landsby

Redigeret af stump

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...