Hop til indhold

BDSM noob

Featured Replies

Skrevet

Hej skønne mennesker, 

Efter at læst en anden tråd omkring "nåle I bosserne" hvilket jeg ikke tænder på, begyndte jeg at tænke over hvordan starte man i den verden? BDSM. Er det 2 separate dicipliner, altså BD Og SM Eller kombineres det som sammentrækningen antyder? Hvor ville man starte som ny? Og ja jeg forsøger sku stadig at forstå hvad der er så fantastisk ved nåle i bollerne:ph34r:

Er det det korrekt forstået at SM er gradueret I forskellige niveauer? Synes jeg har hørt om verbal SM og det noget hårdere. 

Skrevet

For at starte bagfra er der her en af mange tolkninger:

https://da.m.wikipedia.org/wiki/BDSM

Ved BDSM leg er det vigtigt at der er gensidig enighed om legens grænser og de respekteres af alle.

Og at der uanset aftalte grænser er ok at sige stop hertil og ikke længere.

Der næst er det vigtigt at man ikke gøre noget som man ikke selv har det godt med!

Jeg synes ikke man kan tale om niveauer, for mig er BDSM en lang rejse uden endestation og hver seance har sin egen dynamik 

For mig startede rejsen med en GP som spurgte om jeg havde lyst til at piske hende, det var med en meget blød flogger som dårligt kunne mærkes, og nu 30 år senere har jeg prøvet en del men tænder især på at modtage såvel som give spanking med spanskrør.

Nåle og ligende forudsætter fælles lyst og rette stemning 

Skrevet
  • Author
SpankingSub skrev, for 1 time siden:

For at starte bagfra er der her en af mange tolkninger:

https://da.m.wikipedia.org/wiki/BDSM

Ved BDSM leg er det vigtigt at der er gensidig enighed om legens grænser og de respekteres af alle.

Og at der uanset aftalte grænser er ok at sige stop hertil og ikke længere.

Der næst er det vigtigt at man ikke gøre noget som man ikke selv har det godt med!

Jeg synes ikke man kan tale om niveauer, for mig er BDSM en lang rejse uden endestation og hver seance har sin egen dynamik 

For mig startede rejsen med en GP som spurgte om jeg havde lyst til at piske hende, det var med en meget blød flogger som dårligt kunne mærkes, og nu 30 år senere har jeg prøvet en del men tænder især på at modtage såvel som give spanking med spanskrør.

Nåle og ligende forudsætter fælles lyst og rette stemning 

@SpankingSub Hej og tak for din respons. Jeg havde et indtryk af, at dominans kunne være flere "farver". Men har nok fået noget galt i øret.

Skrevet
  • Author
SpankingSub skrev, for 51 minutter siden:

Flere gaver? Hved mener d

Med flere "farver" mener jeg, det er vel ikke alle der bevæger sig helt ud i det ekstreme som nåle og lignende. Nogle bliver vel ved at holde sig i en modsatte ende eller et sted i midten af skalaen, eller er det dit generelle indtryk, at alle bevæger sig ud i nye områder inden for SM ? Jeg kan godt sætte mig ind i at sex er en lang rejse, men tænker vel også at det ikke er alle der ikke har en endestation. Hvis endestation altså skal forstås som grænser ?

Skrevet

Du har helt ret, det ekstreme er ikke målet lysten er det afgørende, legen med den bløde pisk, eller kildrende finger er lige så meget BDSM som den hårde pisk. 

At jeg skriver, at det er en rejse uden endestation, betyder ikke at rejsen skal blive mere og mere ekstreme, men at man opdager og udvikler nye lege på det niveau man nu er, det kan f.eks.være, at du binder konen til senge, og fortsætter med at kæle for hende efter den første orgasme hvor hun er allermest følsom

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.