Hop til indhold
Dillermand Junior

BBW Lina Slavepigen switcher 

Recommended Posts

BBW Lina Slavepigen switcher 

Efter to virkelig skønne besøg sidste år hos @Lina_bbw i Valby hvor jeg fik prøvet dominans af på den skønne submissive kvinde var et genbesøg på høje tid. Jeg kontaktede Lina og lavede nemt og hurtigt en aften aftale med hende. 

Jeg har tidligere til BDSM aftaler haft en forestilling eller plan for overordnet hvad jeg gerne ville under en aftale, men til denne aftale valgte jeg at lade det være op til situationen og mine spontane lyster på dagen at forme hvad der ville ske undervejs. 

Det skulle vise sig at være det rigtige valg den aften fordi Lina var i sit switch humør. ;)

Landede i Valby og blev lukket ind af Lina ordnede formalia og smuttede i bad og vendte så retur til værelset. 

Vi startede straks med massere af kys inden jeg tog fat i skjorteblusen hun havde på og flåede den åben så knapperne fløj og hev den helt af hende, kysede igen mens hænderne gik grådigt på opdagelse rundt på hendes krop og hun begyndte bide mig i nakken og lade sine negle kradse og grave sig ind i ryggen på mig jeg nyder smerten og siger at jeg har ferie og er ligeglad med om der er synlige mærker på min krop bagefter. :twisted: Hendes øjne lyser op og hun giver den gas med bid på hals og nakke og neglene i ryggen. 

Jeg træder kort væk fra hende og griber en medbragt saks og klipper og flår resten af tøjet af Lina først hendes BH, så netstrømperne og til sidst ryger trusserne alt bliver kastet rundt i rummet til hun  er helt nøgen hendes røv får et klask inden jeg griber hendes bryster og klemmer dem hårdt og jeg kysser hendes bryster samtidig. Lina kan lide det hårdt så i et godt stykke tid står vi og jeg tager hårdt på hendes bryster og rager hende på røven og skiftevis kysser Lina med mig eller bider mig i skulderen eller halsen mens hendes negle kradser mærker i min ryg. 

Efter noget tid tager Lina pludselig styringen hun skubber mig tilbage og ned på sengen smider et kondom på mig og så begynder hun et frækt blowjob der veksler imellem det blide og rolige sut af min pik og leg med mine testikler og så tager hun mig til roden og sluger hele min pik og holder den i halsen intensiteten stiger og blowjobbet bliver mere og mere sloppy og vildt indtil jeg endelig kommer i kondomet, hun rejser sig op og kysser mig. 

Jeg tager styringen igen og får hende op på sengen og ligge og begynder at slikke hendes fisse og holder en hånd på mit hovede og nusser mig imens det bliver vildere og vildere og jeg slikker med hovedet dybt begravet imellem lårene der begynder at klemme til omkring mit hovede. Efter et særligt intenst slikkeri trækker jeg kort hovedet væk og tager luft ind og Lina brokker sig lidt da hun var tæt på en god orgasme, jeg smiler og siger jeg skulle lige trække vejret ( Den kommer jeg til at betale for senere). :twisted: Jeg fortsætter med at slikke hendes fisse denne gang til hun opnår sin orgasme. 

Så tager hun styringen igen får mig befalet op på sengen og ligge hun giver kort blowjob og bruger en vibrator til at pirre lidt ekstra inden hun sætter sig på over mig og føre min pik op i hende og rider mig i cowgirl stillingen. Undervejs bliver der skiftet stilling og min vibrator kommer også med i legen, knepper løs godt tændte begge to med kys, bidelege og leg med hendes bryster på skift undervejs. 

Så tager jeg styringen igen og jeg giver hende finger mens jeg presser ned på underlivet og Lina råber ud et par gange at det er sådan hun vil have det og tempoet på min fingerstimulering stiger og hun hænger udover sengekanten med hovede og overdelen af kroppen mens hun har givet sig hen til nydelsen undervejs og til sidst efter hun højlydt har råbt ud at jeg skal blive ved så kommer hun. sætter tempoet ned men fortsætter en smule efter inden jeg stopper og kysser løs med hende. 

Vi har begge virkelig fået varmen og tager en kort pause imens går jeg over til min legetøjs kuffert og finder et pinwheel (Et hjul med pigge på der ligner hestesporer på et metalskaft) frem fra kufferten kigger på den og smiler fortæller så Lina at det er seneste indkøb til lege kufferten og at jeg endnu ikke har brugt den endnu, “Har du ikke prøvet den” svarer hun og så beskriver hun hvordan den kun let prikker huden men hvis man varmer ballerne godt op med en pisk eller flogger først så ballerne er godt ømme og røde så intensiveres følelsen fra piggene på pinwheelet mod ens hud og følelsen bliver mere intens. 

Lina har solgt mig det skal prøves men først kommanderer hun mig ned på sengen igen på ryggen og ligge og starter langsomt ud med at pirre min pik og testikler med munden og vibrator inden hun begynder at køre pinwheelets pigge rundt på min krop på både mave og brystkasse men særligt mine lår, pik og testikler får pinwheelets pigge kørt rundt på dem det er pisse frækt og en skøn blid smertepirring men det er kun en opvarmning til oplevelsen hun allerede har beskrevet. 

Vi ved begge to hvad der skal ske bagefter så Lina kigger på sit udvalg af floggere der ligger på række og vælger en af dem, imens går jeg over til korset der hænger på væggen og stiller mig foran det med front mod korset og med ryg og røven vendt ud mod værelset og Lina med floggeren. 

Jeg griber kæderne på korset og spreder benene og Lina går igang med at bearbejde min røv og ballerne med floggeren. Hun rammer min røv med skiftevis lange hårde slag og mere blide men hurtige slag med høj intensitet om og om igen ind til hun mener at nu virker mine baller dejligt røde og sensitive og så lader hun pinwheelet køre rundt på mine baller mens jeg tager følelsen a piggene mod de røde baller ind og smerten. 

Da hun er færdig med at lege med min baller vender jeg mig rundt vi kysser inden hun bider mig i nakken og kradser på ryggen med neglene igen og jeg tager fat i brysterne og gramser løs og slikker dem så giver hun mig floggeren i hånden. 

Jeg står front mod hende kysser lidt videre og så svinger jeg floggeren bag ryggen på hende pisker damens baller først en serie hårde lange slag med floggeren så lader jeg den blidt glide op og ned og henover ballerne og så slår jeg lange hårde slag igen, så dan fortsætter jeg lidt med floggeren. 

Efter at have leget nok med floggeren ryger jeg over på sengen igen får et kondom på og Lina giver mig et blowjob, ligeså snart snart der er fuld stivhed i pikken kommer Lina om på ryggen og ligge og jeg trænger op i hende og knepper hende i missionæren mens jeg med den ene frie hånd tager hårdt på brysterne inden hånden finder op og tager Lina om halsen og klemmer mens jeg knepper løs. 

Lina tager imod og nyder den grove behandling og så farer der en djævel op i hende hun får mig stoppet vender selv rundt i doggy stilling ud mod sengekanten kommanderer mig ned og stå bag hende på gulvet og fører så min pik roligt op i røven på hende. 

Jeg knepper hende analt i doggy og hun griber ud og tager min vibrator og fører den op til fissen. imens hun har min pik pumpende i røven og sådan fortsætter vi indtil hun kommer. 

Vi tager en lille pause igen efter at have fået varmen endnu engang. 

Jeg skifer kondom og ender på ryggen igen Lina giver mig et Blowjob og hun giver den fuld gas dybt og grådigt sluger hun min pik til roden og holder den i halsen og så kører hun hovedet op og ned hurtigt som et motor stempel så blide slik op og ned af skaftet og leger med testiklerne med mund og tunge undervejs finder hendes våde finger op til min stjerne og uundgåeligt ryger fingeren op i mig mens hun fortsætter blowjobbet. På et tidspunkt hvor hun virkelig giver den gas og grådigt og hurtigt sutter mig lader hun pikke glide ud af munden undervejs og afbryder og smilende driller hun mig lidt og minder mig om da jeg afbrød mit slikkeri af hende lige før hendes orgasme, jeg griner og tænker fair nok den var jeg selv ude om. 

Så sutter hun grådigt videre først i sengen og til sidst  mig stående og hende på knæ på gulvet foran det store spejl i værelset Jeg nyder hendes forkælelse men kan også mærke at jeg kommer ikke mere idag så efter noget tid stopper vi, ligger os på sengen og hyggesnakker inden jeg hopper i tøjet og forlader Valby og den fantastiske Lina BBW godt brugt og glad med øm skulder og mærker på hals og ryg efter vores leg med hinanden. :wub: <3

Annoncelight annoncen:

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...