Hop til indhold

Recommended Posts

Morgensex hos Sia. 

Jeg deltog i Den anden Fredagsbar det var som altid super hyggeligt og inden aftenen var ovre endte jeg med at have aftalt et morgenbesøg hos @SiaUngQ inden hun vendte hjemad fra København. dagen efter. 

Så tidlig lørdag morgen dukkede jeg op i Valby for at starte lørdagen med en gang morgensex med Sia. 

Blev modtaget af Sia med det samme da jeg ramte trappen. 

Vi var hurtigt på værelset og igang med kyssene, Sia med en hånd på min pik udenfor på bukserne og mig igang med hænderne på hendes røv. 

Vi piller tøjet af hinanden mens der kysses og gramses løs og da vi begge har smidt tøjet hopper vi over på sengen,  jeg finder ned mellem lårene og giver oralsex til hun kommer. og Sia giver et dejligt blowjob det gør hun i et stykke tid.

Så vil hun gerne gengælde jeg ryger om på ryggen får kondom på og Sia giver et dejligt blowjob det gør hun i et stykke tid indtil jeg er klar til at at mærke pikke oppe i hende hun kommer om på ryggen liggende på tværs på sengen sådan at jeg kan se mig selv i spejlet på væggen imens jeg knepper den unge kvinde på livet løs. 

Da jeg efter en god intens kneppe tur kommer i kondomet og vi har taget en kort pause så kan vi konstatere at der er lidt tid tilbage så jeg får hende lagt på langs igen i sengen kravler op på siden og giver hende finger imens hendes hånd leger med min pik, og det bliver det sidste vi når da tiden løber ud. Den halve time er fløjet afsted, normalt laver jeg længere aftaler end den halve time oftest minimum en time men ingen af os gad mødes tidligere kl. 8 var tidligt nok efter aftenen før hvor vi begge deltog i Den Anden Fredagsbar. Og den halve time kunne nås inden Sia skulle retur mod Jylland og jeg videre med dagens andre aftaler. 

Sia følger mig pænt ud inden hun hopper i bad og jeg skynder mig videre til dagens næste aktivitet. 

Sia er oftest aktiv i Jylland men hvis vi er heldige så får hun  måske en vagt igen i Valby i forlængelse af en fredagsbar. 

Sias Annoncelight:

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, 1 time siden:

Ja det tog også kun års tid med det gensyn 

Og næsten 3 uger med at lave anmeldelse:D  Der skulle måske korrektur og detalje læses siden dine anmeldelser tog så lang tid at poste. Men som altid lange og velskrevet;) tak for dem alle 3.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dillermand Junior skrev, for 6 timer siden:

Ja det tog også kun års tid med det gensyn ;) :lol:

Så må vi se hvor længe der går før næste gang, hvis du fortsætter stilen fra sidste fredagsbar kan jeg godt afsløre der ikke går ligeså lang tid:P:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...