Hop til indhold

Recommended Posts

Eva Nadine Lingam massage

Landede hos Eva til en gang Lingam massage med ekstra tid. 

Startede med en god afslappende omgang under bruseren Eva havde understreget at turen under bruseren har den effekt også at det rindende vand har en afslappende effekt på de fleste mennesker så jeg tog en god lang afslappende tur under bruseren først og kom godt ned i gear. Her efter kom jeg ind til Eva ved briksen her aftalte vi at hun ville runde aftalen af med en praktisk sexologisk terapeutisk snak om hvad hun observerede undervejs i lingam massagen. 

Derefter startede vi med et langt kram kombineret med åndedræts øvelser inden jeg lagde mig op på maven på briksen. 

Eva gik igang med massagen og den første del og fortalt undervejs hvordan hun arbejder med lingam massagen og hvorfor den første del med mig på maven er afslappende med lidt pirring og stille og rolig opbygning. 

Så blev det tid til at vende rundt og ligge på ryggen hvor der kom mere fokus på lingam og igen med fin forklaring og guidning af Eva til hvordan vi i fællesskab byggede op til en orgasme og udløsning
Efter at orgasme og udløsning var opnået tog jeg en ny tur under bruseren og så blev det tid til den sidste del hvor jeg over en kop the snakkede med Eva om det hun havde observeret undervejs der blandt andet kom ind på kontrol af orgasmer og udløsning og fordele og bagdele ved det samt nogen praktiske forslag fra Eva til at prøve nogen ting af fremmadrettet. 

Styrken ved Evas Lemongrass massage udover at hun er erfaren og god til lingam massagen det er muligheden for også at udnytte hendes erfaringer og viden fra et sexologisk terapeutisk perspektiv og nogen gange gå hjem med en god øvelse som forslag og måske en bedre forståelse af egen krop og libido og seksualitet. 

Evas hjemmeside:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...