parsøgerpik 58 Skrevet 24. September Hej Frække. vi har sat prisen VANVITTIGT ned fordi det her tænder os HELT vildt.. det foregår ved os privat i 6600 Vejen i dag kl 16.00 - 17.30 700 kr for at kneppe hende til GB i 1.5 time og evt selv få strap-on af hende - og kun 400 for at kigge på og spille pik og sprøjte ud over hendes fisse eller røv eller bryster.... i dag vil vi for anden gang lave GB hvor alle kan kneppe hende og så OGSÅ prøve strap-on eller blive kneppet af mig. det er kl 16.00 - 17.30 hvis du vil være med. her er det der skete sidste gang som vi RIGTIG gerne vil prøve igen.... elsker at se hende kneppe en fyr med hendes strap-on og elsker også at se HENDE blive kneppet af flere fyre og oversprøjtet med sperm. FUCK det var frækt i går. der kom 3 mand hvoraf de 2 var BI. mig og Trine suttede pik på dem alle på skift, og så gik vi eller i gang med at kneppe hende på skift... X havde en pik på 22 CM!! monster pik. jeg kneppede hende imens den ene fyr lå under hende i en 69'er og så slikkede han klit imens jeg kneppede fissen og ind imellem trak jeg pikken ud så han kunne sutte den ren for fissesafter. FUCK det er frækt. bagefter kneppede hun mig med den store strapon og så ville den ene også prøve. Han tog det HELE... alle 36 cm i BUND i røven. hun blev så tændt af det og stod og sagde, EN gang mere, EN gang mere og så fik hun X, til at kneppe mig samtidig, og ham den anden bagefter.... og så sprøjtede vi alle 4 ud over hendes fisse og bryster. siger dig der var 4 fyre med smil på læben og en tøs med ligeså stort smil ---- og hun sprøjtede sin orgasme ud til sidst...... FUCK et sprøjt mand. det hele tog kun en time, men HVILKEN time. FUCK det var fedt.... SÅ er det sgu det hele værd.... Håber MEGET du vil være med eller evt bare kigge på. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
parsøgerpik 58 Skrevet 24. September SEND en mail for tilmelding: [email protected] Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Itxperten 13 Skrevet 24. September Kom til københavn med det setup, lyder fantastisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nydgerrig 82 Skrevet 24. September ser ud til I har haft en rigtig fin fest - spændende arrangement - det kunne jeg være frisk på desværre en meget kort frist - så en anden gang og så god fornøjelse idag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fynsbo 13 Skrevet 24. September Desværre for mig en for kort frist Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tetra 36 Skrevet 25. September Lidt kort frist ja, gentag i dagtimerne :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2414 Skrevet 26. September Tag det i PM. Det har intet med det specifikke event at gøre. Itxperten skrev, den 24.9.2025 at 15:24: Kom til københavn med det setup, lyder fantastisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg