Hop til indhold
Titommeren

Problemer i Ugilt? Paula.

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/316841 Jeg er blevet kontaktet af Paula på SMS i går.Hun virker rimelig desperat og vil have mig til at sende penge. Hun skriver, at politiet har taget alle hendes penge, ejendele, smidt hende ud af huset i Ugilt og nu er hun i Aalborg uden noget som helst, mangler mad, cigaretter osv. Jeg vil ikke sende penge på MobilePay og afsløre min identitet, men har dæleme ondt af hende, hvis det er rigtigt, hvad hun fortæller. Andre her, der har oplevet det samme med hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Titommeren skrev, 1 time siden:

Hun skriver, at politiet har taget alle hendes penge, ejendele

Den tro jeg ikke på. Politiet tager ikke alle hendes penge,  de kan tage en del af hendes penge hvis hun skylder til det offentlige,  i så fald vil hun få lov til at beholde et rimeligt beløb til resten af måneden. Og de vil ALDRIG tage hendes ejendele.

Så det er nok et forsøg på at malke dig for penge.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
lille_peter skrev, for 33 minutter siden:

Den tro jeg ikke på. Politiet tager ikke alle hendes penge,  de kan tage en del af hendes penge hvis hun skylder til det offentlige,  i så fald vil hun få lov til at beholde et rimeligt beløb til resten af måneden. Og de vil ALDRIG tage hendes ejendele.

Så det er nok et forsøg på at malke dig for penge.......

Det lød også helt usandsynligt i min optik at politiet skulle agere på den måde… Jeg tror hun har skrevet til alle, der har besøgt hende, for jeg har kun besøgt hende en gang og har ikke noget “forhold” til hende andet end hun har gemt mit nummer…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er total dårlig stil fra hendes side at forsøge på at snyde godt troede mænd. Og i det hele taget at sende beskeder uden at det var aftalt.

Håber ikke at der nogen som det har modtaget en besked i mens de var sammen med kæresten/konen :eek:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det tænker jeg heller ikke er rigtigt - Politiet gør ikke sådan og tager ikke penge og ejendele fra hende. Så vidt jeg husker har hun været her i mange år og har sandsynligvis både opholds- og arbejdstilladelse her så gør politiet ikke sådan. Tror hun forsøger at udnytte dig - har besøgt hende flere gange andre steder og hun har aldrig tigget på den måde - men nogle gange skrevet om jeg ikke kom på besøg :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende skal i på ingen måde tro på, eller have ondt af, jeg har kendt hende nu i 6 mdr, og hun er i konstant penge problemer, og vil gerne låne penge, hun vil som regel gerne ha at man betaler hende forud og det er via MobilePay, hun siger f.eks. at hun skal bruge penge til, at sende til hendes søns skole eller tøj til hendes datter eller hun så bruger hun også den med, at hun har brug for et lån, på 10000 -15000- ja sågar 20000kr har hun spurgt mig om, så hun kan komme til Spanien for at få lavet hendes fortænder, ved ikke om i har set at de mangler, men lad være med at at låne hende noget, det hendes penge går til er cocain vodka eller whiskey, som hun drikker rent, og det er nemt at se når hun lyver, for det gør hvergang hun åbner munden. Hun blev smidt ud det sidste sted hun var, pga manglende betaling af husleje, det var i Haderup  fortalte hun, og derfor kom til ugilt, så pas på hende, hun er av av finger!!!!!  Og hun har ingen skrubler ift at ringe til en/ skrive, for at spørge om man ikke kan komme, for så kan man lige handle ind for hende, fordi hun ikke har mad eller hvad hun end mangler, og tá ikke fejl af hende, hun har været i Danmark i mange år, og hun forstår dansk, hun har det gule sygesikringskort dansk konto mm, så der er ingen grund til at ha ondt af hende, hun har ingen filter på nogen måde! Så fald ikke for hendes historie at nogen har taget hendes penge eller andet, det er ikke rigtigt, så er I advaret!!! Men ellers er faktisk sød, og kan sit arbejde når det passer hende, den ros skal hun have

Del dette indlæg

Link til indlæg
Brian munk skrev, for 42 minutter siden:

Hende skal i på ingen måde tro på, eller have ondt af, jeg har kendt hende nu i 6 mdr, og hun er i konstant penge problemer, og vil gerne låne penge, hun vil som regel gerne ha at man betaler hende forud og det er via MobilePay, hun siger f.eks. at hun skal bruge penge til, at sende til hendes søns skole eller tøj til hendes datter eller hun så bruger hun også den med, at hun har brug for et lån, på 10000 -15000- ja sågar 20000kr har hun spurgt mig om, så hun kan komme til Spanien for at få lavet hendes fortænder, ved ikke om i har set at de mangler, men lad være med at at låne hende noget, det hendes penge går til er cocain vodka eller whiskey, som hun drikker rent, og det er nemt at se når hun lyver, for det gør hvergang hun åbner munden. Hun blev smidt ud det sidste sted hun var, pga manglende betaling af husleje, det var i Haderup  fortalte hun, og derfor kom til ugilt, så pas på hende, hun er av av finger!!!!!  Og hun har ingen skrubler ift at ringe til en/ skrive, for at spørge om man ikke kan komme, for så kan man lige handle ind for hende, fordi hun ikke har mad eller hvad hun end mangler, og tá ikke fejl af hende, hun har været i Danmark i mange år, og hun forstår dansk, hun har det gule sygesikringskort dansk konto mm, så der er ingen grund til at ha ondt af hende, hun har ingen filter på nogen måde! Så fald ikke for hendes historie at nogen har taget hendes penge eller andet, det er ikke rigtigt, så er I advaret!!! Men ellers er faktisk sød, og kan sit arbejde når det passer hende, den ros skal hun have

Jeg forsøgte at lave en aftale med hende for et stykke tid siden , og vi aftalte tid og ydelser , så skrev hun om jeg tog meget med til at feste med .. Aftale aflyst på stedet , det turde jeg sku ikke . Det var i dybvad hun var dengang 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for input. Og ja… Hun skrev også til mig, om jeg kunne komme med mælk og kage en gang. Godt jeg har taletidskort og fissemobil… 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...