Hop til indhold

Paula i Viby

Featured Replies

Skrevet

Nu hvor Elsa ikke er i byen, måtte jeg give Paula en chance. Jeg havde lavet min research og var ret så skeptisk. For tidligere anmeldelser undre andre annonce ID’er gav et knapt så godt billede af hende.. ja faktisk så blev der nævnt at 

Jeg ankom og blev taget imod en sød dame som ikke var ligeså poleret, som på annoncerne, men sådan er det. 

Sexen var ikke noget at skrive hjem om. BJ med lidt for meget tand og under doggy måtte hun blokere sådan jeg ikke stødte i bund. Jeg synes ikke engang at jeg er specielt veludrustet, men fair. 

Men super sød kvinde. Hun krammede mig farvel bagefter og jeg følte mig velkommen i hendes selskab. En rigtig sød en. 

https://annoncelight.dk/showad/437028

Skrevet

Tak for anmeldelsen af Paula 

Jeg overvejer kraftigt at besøge hende 
Hun ser godt ud på billederne 

Er hun berøringsvenlig ?

Har hun naturlige bryster ?

Skrevet
  • Author

Hun er berøringsvenlig og brysterne er helt naturlige. Intet plastic der. God fornøjelse 

Skrevet

Tak for fin tilbagemelding :)

Jeg vil glæde mig til et besøg hos Paula 

Skrevet

I går var jeg hos Paula. Jeg var sammen med hende i Aalborg og kom tilbage til Viby for at se hende. Hun er sød, rar, øm, imødekommende, altid med et smil under sex, fuldstændig hengiven... en perfekt kvinde. Jeg vil gentage besøget med hende flere gange, selvom jeg skal til en anden by.
Skrevet

Hej

Var på besøg hos Paula i går

Hun er bare fantastisk 

Super flot, glad og charmerende

Helt naturlig :smile:

Helt sikkert genbesøg

Skrevet
Daddydirty skrev, for 12 timer siden:

Hvordan er stedeti Viby?

lejligheden er helt fin :)

den er lidt besværlig at finde da der er gang i en stor renovering af ejendommene i området 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.