Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jaja, smag og behag ..... ;-)

Skrevet

Har været der. Spar pengene og find en anden!

Ringe massage - og anden akt sprang jeg over. Hun aner simpelthen ikke hvad hun laver og bør nok tage hjem ... har lidt ondt af pigebarnet. Jeg ser mig selv som gennemsnitlig på alle områder - møder altid op rengjort fra top til tå og er meget smilende, ydmyg og venlig når jeg besøger div. massagesteder - jeg agerer på pigernes præmisser og presser ikke på, hvilket overhovedet ikke er min stil ... Hun var godt nok smilende, men på autopilot og i "zombie"-mode - fjern i blikket, usikker/nervøs-agtig, hvilket gjorde at jeg afbrød missionen. Der går min grænse. Jeg undlod at skabe en scene og sagde bare "feel bad today" - havde betalt 1000 kr. for en time, men var ude efter ca. 20 min.

Har faktisk aldrig oplevet noget lignende og har tænkt en del på det efterfølgende ...

//Maestro

Skrevet
  • Author

Men er det hende på billederne? Var hun lille eller høj, bryster? Hvor holder hun til?

Skrevet

Ja, det er hende på billederne. Hun er vel omkring 150-160 cm og en smule kvabset. Jeg så kun brysterne gennem en T-shirt og vil betegne dem som små, som på de fleste thai'er. Hun holder til på et velkendt sted på Frederiksberg. Giv hende et ring, eller sendt mig en PM for mere info.

Maestro

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.