Hop til indhold

Nutser. Midtjylland

Featured Replies

Skrevet

Jeg ville ikke troppe op uden en aftale. Det er lidt vildt, at man opgiver sin adresse, hvor der er naboer og til og med skriver “aften aftale”, så fulderikker bare kan møde op og stå og ringe på midt om natten. Jeg håber på at høre fra andre, om annoncen er ægte for det er altid spændende med disse “amatørannoncer”. Der kan gemme sig guld bag…

Skrevet

Stadig ingen der har været på besøg og kan berette noget herfra?

Skrevet

Har været der, den er ægte nok

Alt andet ved hende er elendigt

Dårlig massage, Dårlig blowjob og sex og vil ikke rigtig tage imod pikken, samler benene og skubber væk og da hun sad ovenpå mig og skulle ride mig, bøvlede hun hele tiden og stank af øl.....føj der kunne jeg ikke mere og gik

Hun er ikke appetitlig :oops:

Skrevet

Har været forbi. Gik igen med det samme. Jeg havde luret ovenstående bare ved at se hende og tale med hende. Hun er over 60 år gammel vil jeg tro. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Er det hende på fotos ?   Hun virker meget bekendt syntes jeg....

• 1 month later...
Skrevet

I gamle dage troppede vi da op de fleste steder uden aftale alle tider på døgnet blot indenfor åbningstiden. 

Hvad mener @maxmuld med "bøvlede" under rideturen?

Er der nogle der har besøgt hende måske med en god oplevelse?

Ellers kan man jo få sig en lille skid på i stueetagen og så bagefter et slaw thaifisse ovenpå... 

Redigeret af Pele10

Skrevet
Pele10 skrev, den 17.11.2025 at 06:13:

I gamle dage troppede vi da op de fleste steder uden aftale alle tider på døgnet blot indenfor åbningstiden. 

Hvad mener @maxmuld med "bøvlede" under rideturen?

Er der nogle der har besøgt hende måske med en god oplevelse?

Ellers kan man jo få sig en lille skid på i stueetagen og så bagefter et slaw thaifisse ovenpå... 

Beklager.....skulle ha stået "bøvsede  hele tiden"

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.