House 8 Skrevet 22. September (edited) Hej med jer, Jeg fyr 49 på turne i København og omegn. Hvilke naturlige skønheder skal opleves ? alder ca. 20+ til midt 40 dansk talende er at foretrække. Redigeret 22. September af House Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 954 Skrevet 22. September Hvad søger du? store eller små bryster? Høj/lav? Tyk tynd? Specifikke ydelser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
House 8 Skrevet 23. September Hr Lille Niels skrev, for 22 timer siden: Hvad søger du? store eller små bryster? Høj/lav? Tyk tynd? Specifikke ydelser? Behøver ikke være slimline, max 180. Plain Fræk sex gerne inkl. med massage. Dansk talende, eller forståelig på engelsk . Og undskyld, jeg kunne ikke skrive før nu pga. en eller ander blokering der åbenbart gør det ikke muligt at skrive mere end 1 indlæg de første 24timer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 954 Skrevet 26. September House skrev, den 23.9.2025 at 19:36: Behøver ikke være slimline, max 180. Plain Fræk sex gerne inkl. med massage. Dansk talende, eller forståelig på engelsk . Så anbefaler jeg at du kigger på de få tilbageværende klinikkers hjemmeside pussygalores sexyclub Seductiongirls Her er der forskelligt udvalg, så du skulle nok kunne finde en eller anden som du kunne have lyst til at besøge. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2416 Skrevet 27. September Du hjælper ikke manden. Han spørger direkte: " House skrev, den 22.9.2025 at 18:36: Hvilke naturlige skønheder skal opleves ? " Hr Lille Niels skrev, for 10 timer siden: ....så du skulle nok kunne finde en eller anden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Exile-63 177 Skrevet 27. September Det er da en form for hjælp til at starte op på, så forstår ikke helt Mod her? Eva fra PG er et forslag. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 954 Skrevet 27. September Stapler skrev, for 6 timer siden: Du hjælper ikke manden. Han spørger direkte: " " @House Så foreslår jeg at du besøger Sif http://sexyclub.dk/girls/sif2/index.php Hun opfylder kriterierne og har gode anmeldelser. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
House 8 Skrevet 27. September Tak for hjælpen, håber ikke jeg fik nogen i fedtefadet ! beklager i såfald. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg