Hop til indhold
etspil5moden

Fantastisk besøg hos Sarah i vejle

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/436224

Nå gutter så blev jeg single igen, mens et er jo ikke hvad den her anmeldelse skal handle om.

jeg er netop kommet i fitness efter et besøg hos Sarah, Og jeg kan allerede nu sige at Sarah har fået en solid første plads på de bedste besøg jeg har haft i denne verden efter 4 år i købe sex verden.

Nu da jeg er blevet single og jeg alligevel havde lidt penge på lommen så jeg sad og kiggede annoncelight igennem og der kom Sarah frem og så søgte jeg lige på anmeldelserne af hende også, og da jeg kunne se de var gode så måtte jeg sgu bestille en tid hos hende. Det blev til 45 minutter med blowjob uden kondom. Kontakten gik gnidningsfrit og det blev aftalt tid lidt i 15.

det skal nævnes at Sarah ikke snakker særlig godt engelsk overhovedet, men vi forstod hinanden alligevel og da tøjet røg af så forstod vi sgu begge to forførelsens sprog.

sarah er en virkelig flot kvinde, hun har en spansk glød i sig og det kan fandme mærkes når tøjet ryger af. Hun er virkelig smuk med og uden tøj på, udover at være en yderst smuk kvinde så er hun smilende og glad og ja hun er bare et fantastisk væsen.

Jeg fik min debut i denne verden i august 2021, og har besøgt mange, og i de 4 år har jeg haft fantastiske oplevelser i denne verden såvel som på tinder, men Sarah slår efter min mening virkelig mange på længder, hvis man er til god nærvær og og fræk spansk kvinde der virkelig ved hvordan man forføre en ung mand som mig så er Sarah et besøg værd, og selvom samtalen gik over Google translate så kan man stadig kommunikere med hende.

som sagt er Sarah røget op på en solid første plads og så er der en anden der har 2 pladsen men det er jo ikke hende det handler om.

Sarah er virkelig en pirrende kvinde og hun ved bare hvordan det skal gøres. Efter vi havde krøllet lanerne snakket vi om løst og fast. 

Hele oplevelsen får 10/10, og gud hvor jeg håber Sarah kommer tilbage til Danmark og Vejle igen eller et sted i sted i nærheden, for skal jeg besøge hende igen hvis hun kommer tilbage ? Ja det skal jeg !!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...