Hop til indhold

Recommended Posts

http://side6.dk/resultatside/?q=venuslovers

 

Lad mig sige det med det samme, jeg burde være gået…
Hvorfor gjorde jeg det så ikke? Tja det regnede, jeg var oplagt, ja undskyldningerne er lange når man her efter er i gang med at skrive sin først anmeldelse.

jeg havde besluttet mig for et stykke med bart, og gik på nette for at se hvad der var i området
Valget faldt på Arnborg pigerne imellem Brande og Herning da døren åbnede og en kvinde præsenterede sig med ”olar” kunne jeg med det samme konstatere at det ikke var hende på billedet.

i annoncen står der 28 men jeg vil skyde på hun minimum var 45.
Som jeg stod der og funderede over at for billederne til at passe på kvinden sagde djævlen på min skulder at det nok var ”bordelmutter”

nå men jeg fandt ind på værelset og fik præsenteret menukortet, egentlig var jeg kommet der til at trykket bare skulle tages så jeg faldt over en gang fransk, men det ville hun ikke nøjes med, minimum dansk+fransk
Nå men hva fan havde jo taget guld med til den store tur. Så jeg slap gysserne og vi gik i gang
Jeg vil ikke gå i detaljer da jeg finder det mindre væsentlig i disse anmeldelser da det også afhænger af kunden, men 10 minutter efter jeg ringede på stod jeg på gaden igen. Dybt skuffet over en gang maskin-sex

På vej ud der fra faldt jeg over det ”rigtige” menukort hvor alle priser var 200 under det jeg blev præsenteret for, efter min skuffende oplevelse brokkede jeg mig naturligvis over dette ov ville have mit guld tilbage, men jeg blev bare bedt om at gå og gjort opmærksom på kameraet, ja tak gider sku ikke yde vold for 200 kr men ville bare fortælle om ret og rimelighed.

Aldrig om jeg vil besøge dem igen og min fordom om disse steder med ”OPEN” skilt i vinduet blev fuldt ud bevist.

Udsende */*****
Personlighed /******
Frans **/****
Dansk */*****
Stemning /******
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det jo dejligt at man kan få afløb for sine frustrationer herinde :) Der kommer nok en del færre kunder i butikken i den nærmeste fremtid ;) Tak for anmeldelsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener at kunne huske en lignende anmeldelse at stedet og pigerne på Hedomax? for år tilbage - derfor har jeg ikke haft lyst eller trang til at besøge stedet.

 

"Hola" er spansk og betyder "goddag".

 

Hvordan det fungerer med de 2 menuer, har jeg ikke helt forstået, men tror de nogen steder kører med "ekstra tillæg" om natten til folk, som de vurderer kun har 1 skud i bøssen til at afsætte tid til et glædespigebesøge efter mørkets frembrud - og så ligger Arnborg jo langt uden for lands lov og ret med langt til nærmeste bordel, så de er jo næsten uden konkurrence. I Herning er der f.eks næsten ikke et ordentligt bordel - kun nogle løse freelancere på hotelbesøg af og til. Bording, Nr. Snede eller Vejle er selv med den nye motorvej måske for langt at køre - og så kan man jo forledes til at besøge sådant et 3. rangs bordel.

 

Jennifernew1_display.jpg    Alexis, Stella, Franchi, Samantha eller hvad hun ellers kalder sig er ellers noget berejst fra USA, London til Hong Kong og Arnborg

 

http://www.sexyfrenchkisses.com/

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, jeg husker også tidligere dårlige anmeldelser af stedet .. hvilket naturligvis hjælper stort nu.

Disse steder ligger strøet ud i landsbyerne i området. Flere af dem med meget enslydende annoncer, som tænder en mistanke ..

Vi må nok konkludere, at det eneste, der formentlig passer i annoncen er "byens mest eksklusive ...".

Ja tak .. i Arnborg :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Hvad kan vi så lære af det. Tjaee jeg vil sige at tit er den første indskydelse den rigtige. Så tænker man her burde man gå igen, bør man gøre det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var jo en træls oplevelse, jeg havde valgt at gå. Jeg har flere gange forladt et sted og sagt nej tak,

hvis pigen ikke svarede til mine forventninger.

 

Stedet i Arnborg er nu ikke så dårligt, jeg har haft et par rigtige gode oplevelser der, senest for nylig med

en af de flotteste og sødeste piger jeg har besøgt, og hende skal jeg besøge der igen, næste gang hun kommer. 

 

Men der er piger af skiftende kvalitet og billederne er som de fleste steder "lånt"  og fake.     

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...