Hop til indhold

Recommended Posts

Det var en stille og rolig weekend, og efter en hektisk uge følte jeg, at det var på tide at prøve noget nyt, og valget faldt på Mia. Jeg havde læst om Mia fra flere her på sitet, og hendes anmeldelser lød lovende, så jeg besluttede mig for at tage chancen.

Turen til Rødovre var enkel nok. Jeg fik vejledning om hvor jeg skulle hen (og valgte at parkere i nærheden af Islev Bibliotek) og blev dirigeret til en parkeringsplads. Her var det lidt svært at se hvad jeg så skulle, men heldigvis ringede Mia til mig og guidede mig hurtigt til den rigtige indgang.

Da jeg trådte ind, blev jeg mødt af Mia, som straks fik mig til at føle mig velkommen med et varmt smil og en afslappet stemning. Hun udstrålede en professionel, men samtidig uformel energi, hvilket fik mig til at slappe af fra første øjeblik. Hun startede med et blidt kys, en rigtig god måde at skabe en tryg og behagelig atmosfære på, hvor man virkelig føler sig velkommen.

Mia snakker godt engelsk, og jeg blev spurgt om massage, og sagde ja, hvilket viste sig at være en fremragende beslutning. Mia er måske ikke den tekniske dygtigste, men det var 100% godkendt og behageligt, og bedre end hvad jeg har fået på mange thai klinikker - både afslappende og dybdegående, hvilket efterlod mig totalt afslappet. Hun var dejligt nærværende, og hele oplevelsen føltes som en luksuriøs pause fra hverdagens stress. Hun kombinerede den afslappende massage med små, intime berøringer og tungekys, hvilket gjorde det hele endnu mere intens og behageligt.

Selve akten var fin, fræk og også 100% godkendt, faktisk meget lig hvad andre har beskrevet meget bedre end jeg ville kunne.

Stedet var hyggeligt og indbydende, med et varmt og komfortabelt miljø. Tiden fløj afsted, og inden jeg vidste af det, var der allerede gået en time. Da jeg trådte udenfor følte jeg mig 15-20 år yngre, fyldt med energi og friskhed.

Mia formåede virkelig at skabe en stemning, der både var afslappende og samtidig fræk uden at være anmasende. Jeg følte mig begæret, værdsat og helt igennem tilfreds. Jeg foretrækker nye oplevelser, men vil helt sikkert overveje at besøge hende igen hvis der ikke lige er andre interessante nye piger.

Alt i alt en fantastisk oplevelse, som jeg gerne vil anbefale til andre, der søger en der virker glad for det hun laver. Mia ved præcist, hvordan hun skaber den rette stemning og leverer en oplevelse, der varer længe efter, du har forladt stedet.

Jeg spurgte hvor længe hun er her, og det lød som om hun stadig er her et stykke tid, men flytter til et nyt sted i morgen "10 minutes away".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...