thailover1 13 Skrevet 22. September For et års tid siden var der en yngre, midt 30'erne hos det grønne Baanthai i østergade 5. Den ene gang jeg fik massage der var vi alene, og hun lavede en del pirring, og synes det var vældig sjovt at tænde mig. Det blev desværre ikke til mere, da mutter trådte ind. Nu har jeg lige været hos mutter og blive æltet igennem, og hun fortalte mig at den unge dame kommer igen men kun 3 dage fra i morgen til torsdag for at hjælpe hende. Og satan sgu helvede argh og øv, der er jeg ikke i byen - f.... typisk :-/ gad ellers godt se hvad det kunne have bragt med sig denne gang hehe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kadd 84 Skrevet 22. September Østergade randers århus Holstebro. Der er mange gader der hedder Østergade i Jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thailover1 13 Skrevet 22. September kadd skrev, for 25 minutter siden: Østergade randers århus Holstebro. Der er mange gader der hedder Østergade i Jylland Så læser vi overskriften igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kadd 84 Skrevet 22. September Nåå gud fader bevares. Er der også en Østergade i Struer. Der kan man bare se Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jesper34 0 Skrevet 23. September Var forbi i dag, og fik en time. Fik bekræftet min mistanke om hvem Thailover skrev om. Hun er/var en helvedes liderlig pige førhen, og havde en ret lovende karriere på diverse film-sider. Har dog aldrig selv prøvet hende og indehaveren vimsede konstant rundt i nærheden, så havde ikke åbningen til den type af samtale. Måske det lige kræver en time mere inden hun forsvinder igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thailover1 13 Skrevet 23. September jesper34 skrev, for 37 minutter siden: Var forbi i dag, og fik en time. Fik bekræftet min mistanke om hvem Thailover skrev om. Hun er/var en helvedes liderlig pige førhen, og havde en ret lovende karriere på diverse film-sider. Har dog aldrig selv prøvet hende og indehaveren vimsede konstant rundt i nærheden, så havde ikke åbningen til den type af samtale. Måske det lige kræver en time mere inden hun forsvinder igen Film?? Hvor finder man hende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jesper34 0 Skrevet 24. September thailover1 skrev, for 23 timer siden: Film?? Hvor finder man hende? Søg Nueng thaiprincess, så kommer der alt fra bj til lesbisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jesper34 0 Skrevet 24. September Og jeg er nød til at finde tid i morgen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thailover1 13 Skrevet 24. September Oh yes - det er hende - hun ved uden tvivl hvad den skal bruges til - elsker hendes grin. Er nød til at finde ud af hvordan man kan få en aftale med hende. Hvis der er nogle brødre herinde der ved noget om muligheder, så giv lige en melding. Baanthai er grønt, og hun er der kun få dage - hvor holder hun ellers til? Hjææææælp Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Royalex 1 Skrevet torsdag klokken 07:21 Er vi ikke enige om at Baanthai er på søndergade og ikke østergade? Bare lige man ikke ender med Chiang rai/mai noget noget. istedet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thailover1 13 Skrevet torsdag klokken 07:26 Royalex skrev, for 3 minutter siden: Er vi ikke enige om at Baanthai er på søndergade og ikke østergade? Bare lige man ikke ender med Chiang rai/mai noget noget. istedet. Jo, det er i Søndergade - gamle mænd og mobiltelefoner Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herren47 26 Skrevet fredag klokken 21:34 Er der nogen som fandt ud af hvor hun ellers holder til? Lyder som et besøg værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Royalex 1 Skrevet i går klokken 06:20 Herren47 skrev, den 26.9.2025 at 23:34: Er der nogen som fandt ud af hvor hun ellers holder til? Lyder som et besøg værd. Jeg var der forleden. Det endte så med en en 4 hånds massage. Så det gav nok sig selv at der ikke vil ske noget. Men dejligt det var det dælme. Hvis jeg endelig skulle bemærke noget, så var det hendes lår og hofter havde en tendens til at gnide sig op at ens hænder, efter hun har lagt ens hånd ud til kanten af briksen. Men det er svært at vurdere om det er noget eller ej. Hun har dog et sødt smil og hendes grin smitter lidt. Hun er en fjollet lille en. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg