berger 11 Skrevet 21. September Fik lysten til et genbesøg hos Jenie - og denne gang ville jeg afprøve / udfordre mine vaner med Thai massage. Vi skrev frem og tilbage. Og hun var klar på det hele. https://annoncelight.dk/showad/410056 Hun gav et stort smil ved gensynet indenfor i gangen. Efter badet kyssede vi lidt. Ville gerne skabe lidt stemning. Hun grinte lidt og bad mig ligge på maven. Ryg og lår fik lækker halv hård massage. Lige min smag. Og heldigvis begyndte hun nu at blive mere erotisk. Hun masserede bollerne og ind under mig og tog fat og masserede min hårde pik. Ligesom sidst var det en kæmpe nydelse. Jeg havde ud over oliemassage bestilt b2b - BJ cim og spurgt om hun kunne udvide numsemassagen fra sidste gang med at lade en finger arbejde i anus. Hun gjorde det kyndigt sidst så jeg var spændt. Så nu ændrede hendes hænder metode og kærtegn. Hun masserede numse, balder og mellemkød og pik et væk på skift. Så lod hun blidt en oliefinger glide op bagi. Og jeg fik langsomt den lækreste prostatamassage. Hun bad mig vende mig om på ryggen. Nu gled hendes olierede krop over mig og pludselig satte hun sig op. Og med fissen ovenpå mig pik red hun frem og tilbage ved at skubbe underlivet langsomt over min pik. Hun befamlede sine bryster. Og mine hænder udforskede også den lille smukke krop. Det var så ophidsende at lytte hendes stønnen og klemme hendes talje og bryster at vi stoppede igen for ikke at lukke festen. Hende ned på ryggen - nu skulle hun slikkes. Mine hænder først overalt og så lege med tungen. Hendes nydelse er lækker. Om den er ægte ved jeg ikke men frækt var det sku. Hun holdt stramt om sine bryster og underlivet hamrede op og ned. Især da jeg fingerkneppede hende samtidig. Og så spændte hun mave og fissen. Som om hun kom. Hold nu kæft det var frækt. Jeg kastede mig over på ryggen og hun tog min pik i munden. Først lange sug helt i bund. Og så hurtigere og hun er ikke sart. Jeg skubbede hendes hovede mere op og ned og hun er bare fantastisk til at sutte. Og så kom jeg også i munden på hende. Hun labbede det hele. Sank dog ikke men spyttede smilende id i en serviet. Jeg var helt done. Vi snakkede lidt. På fattigt engelsk. Men hun er skide sød og blid. Hun er klart min nr 1 Thai. (Dog kun besøgt 4) Kommer helt sikkert igen. Glemte helt at kneppe. Men det må ske næste gang. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Comeagain 497 Skrevet 22. September Kan tilslutte mig. Top point pige. Meget servicevenlig, til stede, sød, osv. og ja lækkert blowjob cim og spyt ud Jeg har været forbi en del flere gennem tiden. Du finder ikke bedre ved lige at prøve 4 mere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 211 Skrevet 22. September Hun lyder virkelig fantastisk. Jeg har besøgt en del thaipiger, men sjældent en meget lækker thaipige udseendemæssigt. Er billederne retvisende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
berger 11 Skrevet 22. September Mike56 skrev, 1 time siden: Hun lyder virkelig fantastisk. Jeg har besøgt en del thaipiger, men sjældent en meget lækker thaipige udseendemæssigt. Er billederne retvisende? Ja jeg synes de er retvisende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg