Emilio 1985 0 Skrevet 21. September Er der nogle der har gode erfaringer med erotisk massage og/eller større bordeller, som er værd at besøge i Budapest? Jeg er med på der er fornuftige incall options, men vil være taknemmelig for råd om ja massage og evt gode bordeller Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BareMig&OsTo 22 Skrevet 22. September Hey Kan ikke lige huske hvad gaden hedder dernede, men hvis du stiller dig foran pariserhjulet lige midt i byen med næsen ned mod floden, derefter tager anden Gade på højre hånd og går ca. 100 meter ned af den, så ligger der en stripklub på højre hånd, ja ok stripklub kalder de det. Men går du rigtig til pigerne derinde, kan du få meget mere en bare en lapdance, de er mega klar derinde. Snyd ikke dig selv for at spise på prime steak house, hvis du er til bøffer. God tur. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emilio 1985 0 Skrevet 22. September Perfekt @BareMig&OsTo tak for det gode tip - meget værdsat !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emilio 1985 0 Skrevet 23. September BareMig&OsTo skrev, den 22.9.2025 at 07:26: Hey Kan ikke lige huske hvad gaden hedder dernede, men hvis du stiller dig foran pariserhjulet lige midt i byen med næsen ned mod floden, derefter tager anden Gade på højre hånd og går ca. 100 meter ned af den, så ligger der en stripklub på højre hånd, ja ok stripklub kalder de det. Men går du rigtig til pigerne derinde, kan du få meget mere en bare en lapdance, de er mega klar derinde. Snyd ikke dig selv for at spise på prime steak house, hvis du er til bøffer. God tur. Hey igen Jeg har i anden sammenhæng hørt om sådan noget strip det at der pludselig kan komme nogle store mænd og forlange ekstra betaling for alt muligt og nærmest afpresse dig. Det er ikke noget du har oplevet på denne strip klub? Og ved du ca hvad pris niveauet er ? God dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 168 Skrevet 23. September Man skal som udgangspunkt holde sig langt væk fra stripklubber i Budapest de er styret af mafiaen og ikke særlig sjove at have med at gøre. Min egen erfaring omkring massage i Budapest er følgende Tara Thai massage der kan du få alt og til fornuftige penge. Sidste gang prøvede jeg hende der kalder sig Coffee hun gave blow uden. Du kan finde alle informationer på deres Facebook side. Jeg kan også anbefale hende der hedder Honey hun er med på næsten alt og kommer gerne til dit hotel. Miracle Thai massage, Molnar Utca 22 tlf +36704226847 her skal du bede om af få ejeren. Ejeren er lidt stram i betrækket, men hun giver super godt HJ og BJ. Hvis du går en tur på Vaci Utca vil du opdage ufattelig mange massage butikker. jeg har prøvet en del af dem og kvaliteten er meget svingende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BareMig&OsTo 22 Skrevet 23. September Emilio 1985 skrev, for 2 timer siden: Hey igen Jeg har i anden sammenhæng hørt om sådan noget strip det at der pludselig kan komme nogle store mænd og forlange ekstra betaling for alt muligt og nærmest afpresse dig. Det er ikke noget du har oplevet på denne strip klub? Og ved du ca hvad pris niveauet er ? God dag Har ikke haft problemer med den nævnte klub, de steder der nok er omtalt er nok på den gade som minder lidt om jomfru annegade der ligger dernede, der kan det godt være hardkåre... Hold dig væk fra den, de er ikke I tvivl hvis du er på den Gade. En god time for 50.000 forent, ca. 7-800 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 344 Skrevet 25. September Der er mange muligheder for "erotic massage" på lovlige klinikker med ordnede forhold, men hvor der kun er mulighed for massage med hj. Det er f.eks. Happy Massage, Massage666 og Pieris massage. Vær opmærksom på ved booking om pigen tilbyder nøgen body2body, da ikke alle gør det. Sidst besøgte jeg Allure massage. Det kostede kun 65 Euro for en times basic massage + 10 Euro for body 2 body. Et lidt mindre sted i en knapt så hyggelig bydel, men indenfor var det nu ganske pænt. Pigen (Isabel) krævede dog 20 Euro ekstra for at være helt nøgen, hvilket jeg afslog, da jeg kun havde 10 tilbage i lommen. Det blev så accepteret. Den erotiske del af massagen var dog simpelthen det ringeste jeg nogensinde har prøvet - og det havde intet med body-2-body at gøre. Jeg blev faktisk så irriteret, at jeg selv stoppede seancen før tid, ikke engang gad få udløsning og forlod stedet. Da jeg dagen efter var kommet hjem fik jeg en WhatsApp besked fra stedet, hvor man takkede for besøget og ønskede en google review. Jeg svarede kort, at det i så fald ville være 1/5. Ejeren bad mig uddybe, som jeg valgte at gøre, selvom jeg egentlig ikke gad bruge mere tid på det. Hun beklagede min oplevelse og tilbød, at jeg kunne komme forbi og få refunderet halvdelen. Jeg sagde tak for venligheden, men at jeg allerede havde forladt byen. Hun insisterede på at give penge tilbage og fik dem faktisk på revolut. Det var god service. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LiderligL 168 Skrevet 21. Oktober Jeg er i Budapest fra 9. November til 15 november. Hvis nogen vil mødes til en øl eller vin så send PB Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg