Hop til indhold

BEBE løgstør

Featured Replies

• 3 months later...
Skrevet

Hej 

jeg laves her i ugen et opslag om selv samme person valgte så at tage chancen og besøge profilen 

havde aftalt kl 19 var der i god tid så skrev hvis det var muligt kunde jeg komme nu men hun var lige travlt optaget så det var ikke muligt 

ville få en sms når hun/han var klar kl 19.10 havde jeg ikke hørt noget så skrev jeg kørte så måtte vi finde en anden dag. 
kl 19.15 kom der en besked om jeg ikke ville vendenom og komme da hun var tilbage 

valgte at gøre det men vil indrømme jeg fortrød da besøget var slut, hun var nu meget sød men det frække var inte at skrive om det virket som det bare skulle overstået så jeg kunde blive sendt ud og hun kunde lukke for den dag 

så nej spar dine penge eller find en ander jeg følte mine 1000kr var spildt kunde lige så godt smide dem i brændeovnen fik ingen fornøjelse af dem 

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.