Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/438104

Jeg har altid drømt om at være sammen med en spansk pige.. Og wow! Den drøm gik i opfyldelse i dag…

Jeg ankommer til en luksus lejlighed i hjertet af Aarhus og i døren står der en lille, lækker sag i det mest sexede lingeri, helt klar til at vende min aften på hovedet !

Hun tager min hånd og følger mig op ad trappen, her har jeg en verdensklasse udsigt til hvad der om nogle minutter venter mig.. Jeg sætter mig lidt anspændt på sengekanten og med hende siddende ved siden af mig, begynder vi at kærtegne og kysse hinanden. Hun er så god til at få mig ned i et roligt sind! Det hele er stille og roligt. Der er lidt kys på læberne og så lidt tunge, sådan er det i lidt tid frem og tilbage. Jeg får fat på de dejlige bryster, en god håndfuld som er faste, men hænger naturligt på hende 10/10. De bliver kærtegnet og kysset stille, som jeg og åbenbart hun også kan lide det. Så fyrer; jer som tror, at hendes bryster er nogle I skal rive rundt med og evt. have med hjem. Træk lige vejret lidt dybere, I får ikke nok ilt til hjernen.! Spørg hende om I må, og hvis I ikke må, så respektere hendes svar. Nå tilbage til herligheden. 

Hun går på knæ mellem mine ben på senge kanten og begynder at give et vådt, blødt og passioneret bj!. Efter lidt tid spørger jeg, om jeg ikke skal give hende lidt oralt. Det går hun med til, og mens jeg holder om brysterne, slikker jeg hende i nogle minutter, mens jeg kan høre svage støn fra hende. Og som om, de støn ikke var nok, så er hendes smag og duft himmelsk. Jeg stopper, og hun overtager igen. Endnu et dejligt bj. Gummiet kommer på, og først cowgirl. Jeg elsker, når kvinden sidder med front på mig, og jeg har brysterne inden for rækkevidde. Vi går over i doggy og igen de fantastiske, små støn, som bare gør hele oplevelsen bedre. Varmen i rummet stiger, og sveden begynder at løbe lidt. Vi får lavet om på opstillingen, og tager en omgang missionær. Jeg tror ikke, der er en vinkel, hvor jeg ikke er betaget af den kvinde. Vi går tilbage i doggystyle og efter lidt tid bliver jeg færdig.

wow… Drenge, skynd jer at besøge denne sande perle i branchen mens hun stadigvæk er her!

10/10

husk at man kommer langt med respekt og gode manér  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du ser urent trav, så sender du bare en rapport med din begrundelse, så skal vi nok kigge på det.

boogieman skrev, for 9 timer siden:

Mr.Andersen - Alexa Wilds pimp/loverboy, fin anmeldelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
lbr skrev, for 3 timer siden:

han mener at, hvis han nogensinde har set en falsk anmeldelse.... så er det den der er gevet her

Min anmeldelse af Isabella er nu helt oprigtig. Skøn pige i en smuk lejlighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr. Andersen skrev, den 22.9.2025 at 19:53:

Min anmeldelse af Isabella er nu helt oprigtig. Skøn pige i en smuk lejlighed.

den er jeg helt med på... den kommentar jeg svarede på er blevet fjernet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...