Hop til indhold

Slut med Sex i det fri ved Senhøj ?

Featured Replies

Skrevet

Kørte fordi Rasteplads Senhøj forleden i håbet om et hurtigt blow job hvis der også var dukket en dejig kvinde op der også var ude på noget frækt. 
Men det er slut med sex i det fri der: der er fældet så mange træer nu man ikke længere kan skjule sine lyster der og jeg måtte køre videre og lade som ingenting 

Skrevet

Du for det at lyde som om , der jævnligt er kvinder på rastepladsen der tilbyder noget frækt.

Er virkeligheden ikke en anden , hvis det en kvinde man vil møde på en rasteplads , med mindre hun er betalt og bestilt.:)

Skrevet
  • Author
sweetstone skrev, for 23 minutter siden:

Du for det at lyde som om , der jævnligt er kvinder på rastepladsen der tilbyder noget frækt.

Er virkeligheden ikke en anden , hvis det en kvinde man vil møde på en rasteplads , med mindre hun er betalt og bestilt.:)

Du har helt ret; af alle de gange jeg er kørt forbi er det yderst sjældent jeg møder nogen der. Især oppe bag den mere “officielle” rasteplads. Så jo; det er sjældent. Men det har vist været et ret besøgt sted tidligere  

Men når man virkelig trænger til at få lettet trykket forestiller man sig jo de skøreste ting:shock: det fandt jeg også ud af forleden. 

Skrevet
sweetstone skrev, 1 time siden:

virkeligheden ikke en anden

Senhøj er et kendt dogging sted. Og der har ofte været kvinder forbi. 
Nu er der fældet en del træer osv, men stedet bliver stadig brugt. 
Så han er ikke gal på den ;)

• 2 months later...
Skrevet

Så flytter det frække til andre steder , der er flere steder i området omkring Senhøj som man kan bruge 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.