Hop til indhold
OutlawPete

Slut med Sex i det fri ved Senhøj ?

Recommended Posts

Kørte fordi Rasteplads Senhøj forleden i håbet om et hurtigt blow job hvis der også var dukket en dejig kvinde op der også var ude på noget frækt. 
Men det er slut med sex i det fri der: der er fældet så mange træer nu man ikke længere kan skjule sine lyster der og jeg måtte køre videre og lade som ingenting 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du for det at lyde som om , der jævnligt er kvinder på rastepladsen der tilbyder noget frækt.

Er virkeligheden ikke en anden , hvis det en kvinde man vil møde på en rasteplads , med mindre hun er betalt og bestilt.:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, for 23 minutter siden:

Du for det at lyde som om , der jævnligt er kvinder på rastepladsen der tilbyder noget frækt.

Er virkeligheden ikke en anden , hvis det en kvinde man vil møde på en rasteplads , med mindre hun er betalt og bestilt.:)

Du har helt ret; af alle de gange jeg er kørt forbi er det yderst sjældent jeg møder nogen der. Især oppe bag den mere “officielle” rasteplads. Så jo; det er sjældent. Men det har vist været et ret besøgt sted tidligere  

Men når man virkelig trænger til at få lettet trykket forestiller man sig jo de skøreste ting:shock: det fandt jeg også ud af forleden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sweetstone skrev, 1 time siden:

virkeligheden ikke en anden

Senhøj er et kendt dogging sted. Og der har ofte været kvinder forbi. 
Nu er der fældet en del træer osv, men stedet bliver stadig brugt. 
Så han er ikke gal på den ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...