Hop til indhold

SnapChat lukket ned. Men hvorfor?

Featured Replies

Skrevet

Jeg ved at da findes andere som bruger Snap som kontakt mulighed og deres snap står eksplicit i deres Annonce. 

Hvordan for pokker klar I andre GPer at den ikke blev lukket ned? 

Jeg poster ingen nogle eller sexuelle billeder på min historie.. hentyder ikke direkte på min forretning. Andre (klienter) mener også at det er snart ikke muligt at de kunne lukke den ned. Da var ingen ting i historien som kunne være ansvarlig for at de lukker den ned. 

Jeg har skrev med ,,klienter,, om aftaler i privat besked. Er det der som måske scanner? 

Eller kan en hver idiot reportere en ande og Snap lukker den bare ned fordi en ande person har ondt i røven? 

Mvh AmmaRose

Skrevet

Du skal passe på med billeder.og priser i din snap historie og så er der altid nogen der følger dig på snap med hensigt at melde din snap konto, derfor er jeg selv begyndt at man skal søge via snapkode.

Er selv blevet meldt på snap nogen gange. Det er pisse træls.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.