Tjon 48 Skrevet 21. September Hej Er der nogen, der har erfaringer med Lone her? https://annoncelight.dk/showad/438451 I givet vil jeg gerne høre om erfaringer. Annoncen er rimelig nyoprettet, men det behøver jo ikke betyde noget. vh Tjon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klopp 90 Skrevet 21. September Ser fake ud , ..desværre men kun - måde at vide det med sikkerhed .. afsted og se kamelen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheNomad 9 Skrevet 21. September Jeg er helt sikker på jeg har set de billeder før på en annonce for lang tid siden, men kan simpelthen ikke huske hvad hun hed dengang og om hun er rigtig eller fake 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1346 Skrevet 21. September TheNomad skrev, for 8 minutter siden: Jeg er helt sikker på jeg har set de billeder før på en annonce for lang tid siden, men kan simpelthen ikke huske hvad hun hed dengang og om hun er rigtig eller fake Jeg mener det også var Lone dengang, og så vidt jeg husker, var det i Vejle. Der er lidt omtale fra tidligere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tjon 48 Skrevet 22. September Tak for tilbagemeldingerne. Det er vist ikke en køretur værd fra Aalborg. vh Tjon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg