Hop til indhold

Youtube eventyr

Featured Replies

Skrevet

Min lille YouTube-rejse

Som nogle af jer har bemærket, har jeg den seneste tid lagt lidt opslag op fra Pattaya – denne gang med videoer koblet på. Ord på en hvid baggrund kan være fint nok, men jeg synes, at video giver en helt anden oplevelse.

Jeg startede mit YouTube-projekt for 4 uger siden, og jeg er faktisk ret godt tilfreds med, hvordan det kører. Jeg vidste på forhånd, at man skal give meget af sig selv, hvis man vil noget på YouTube. Det betyder også, at man sætter ansigt på – og så kan familie, venner eller arbejdsplads pludselig kende til ens fritidsinteresser. For nogle kan det være en udfordring.

Hvad jeg har lært

På bare en måned har jeg fået styr på de vigtigste redskaber, eksperimenteret med forskellige måder at lave videoer på og set utallige guides (bl.a. fra Dan the Creator). Jeg kan mærke, at jeg nu har basis på plads – og kan begynde at tænke mere kreativt. Jeg har linket min seneste Video, den er først offentlig på YouTube om 4 dage, så det er kun jer der kan se den. Tænker om nogen vil se den og give mig feedback om der er fremskridt. Tak.

Mine mål

Mit første mål er 500 abonnenter. Det er nemlig grænsen for at låse op for ting som YouTube Shopping, medlemskaber og Supers. At tjene penge på YouTube ligger nok langt ude i fremtiden – men det er heller ikke drivkraften for mig.

For mig er det rigeligt motiverende, at folk ser og læser med. At få feedback og respons giver mig faktisk et kæmpe boost – så tusind tak for det.

Tak til jer

Jeg har set på statistikken, og ca. 30% af trafikken kommer fra Eroguide-brødrene – kæmpe tak for støtten!

Hvis du har lyst til at hjælpe lidt ekstra, så tryk gerne like og abonner. Jeg ved godt, at mange helst ikke vil sætte et digitalt fodaftryk – men man kan altid lave en “skummel” Gmail til den slags (jeg har selv fire profiler ).

Vil du selv prøve YouTube?

Hvis andre har lyst til at kaste sig ud i det, så spørg endelig. Jeg deler gerne mine erfaringer om, hvordan man kommer i gang.

Skrevet
  • Author

Hvis nogen er i tvivl er det mig på billedet, men med at 5 år ældre filter samt lidt hår ændringer.

Skrevet

Kan selvfølgelig godt forstå ideen med at lave kanalen på engelsk, men du kunne måske overveje at lave videoer på dansk også?

Skrevet
  • Author
niskanen skrev, Lige nu:

Kan selvfølgelig godt forstå ideen med at lave kanalen på engelsk, men du kunne måske overveje at lave videoer på dansk også?

Det er på tegnebrættet :-)  fedt at du siger det var i tvivl om jeg ville.

Skrevet
  • Author
niskanen skrev, for 2 timer siden:

undersøgte det lige man kan ikke lave 2 lydspor endnu. Så skulle jeg have 500 abonnenter, så ligge det ud som "kun for medlemmer" og selvfølgelig sætte pris til 0kr. for medlemskab. ellers skulle jeg lave helt ny kanal på dansk. skal lige igennem alle muligheder :-)  

• 3 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.