Jlasian 101 Skrevet 20. September https://annoncelight.dk/showad/437864 Det var godt nok piv ringe Skrev via sms og bestilte en time, hvor jeg spurgte om French kissing var muligt, hvilket blev bekræftet. Det er en boligblok i Højstrup, hvor man skal skrive ved ankomst og så får man at vide, hvilken knap man skal trykke på, for at blive lukket ind. Forholdene var fine, men det er også det eneste positive. Pigen man møder, er langt fra hvad billederne angiver. Hun er køn nok, men der skal en del moms på alder og vægt. Får bestilt en time med CIM og får taget et bad. Finder så ud af, under agten, at hun ikke giver tungekys, kun spidse tantekys. Forklaringen er åbenbart at det er en anden som man skriver og laver aftaler med. Om det er sandt eller fusk for at lokke kunderne til, aner jeg ikke? Servicen var meget forjaget. Da hun så skulle give bj, blev pikken gjort rent, selvom jeg kom fra badet. Det endte med at jeg bare stak den ind (med gummi) mens jeg tænkte glade tanker og skyndte mig at gøre mig klar til CIM. Men det var så også pivringe, for der blev gjort en masse servietter klar og hun stoppede efter første sprøjt og skyndte sig at pakke pikken ind med servietter, selvom jeg ikke var færdig med at komme. 30 min senere stod jeg på gaden og fortrød beslutningen om, ikke at vende om i døren. Kan absolut ikke anbefales! 1 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Womensay 0 Skrevet 24. September หำคุณล้างแล้วก็ยังเหม็นอยู่ เห็นใจโสเภณีบ้างเถอะบางที เค้าไม่ได้เช็ดแบบนี้กับทุกคน คุณต้องทบทวนแล้ว ทำไมเค้าถึงเช็ดแล้วเช็ดอีก Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jlasian 101 Skrevet 24. September Det var da noget værre vås! Kommer direkte ud af brusebadet, hvor der blev vasket godt og grundigt med sæbe. Prøv med en anden og mere troværdig forklaring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Womensay 0 Skrevet 24. September (edited) สบู่ไม่ได้ช่วยอะไร สับต้าวิติวิววิติติต้าวิตั่ม่วมวัม ได้สบาย ๆ ขอให้ผู้หญิงคนนั้นขายบริการต่อไป ฉันไม่ใช่Lita แต่ฉันมาอ่านเจอ Redigeret 24. September af Womensay Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jlasian 101 Skrevet 24. September (edited) Jamen du har fuldstændig ret! Så er det utrolig heldigt, at alle de andre kvinder jeg har besøgt og skrevet om, har haft en virkelig dårlig lugtesans Eller måske har den sæbe jeg brugte i badet, overskredet sidste salgsdato Redigeret 24. September af Jlasian Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2743 Skrevet 24. September Dårlig service = dårlig anmeldelse = dårlig indtjening! Bad service = bad review = bad earnings! @Womensay บริการแย่ = รีวิวแย่ = รายได้แย่! เขียนเป็นภาษาอังกฤษ แต่คนเดนมาร์กอ่านภาษาไทยไม่ได้ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Yammy 1 Skrevet 25. September I know many women, no matter how good they are, there are always people who don't like them. Keep fighting Thai women Yammy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg