JohnDoesen 6 Skrevet 20. September (edited) Nogen der har besøgt https://annoncelight.dk/showad/436184 Det lyder lidt som, man kommer ind, og pigen bare ligger med røven i vejret og man så kører på, til man kommer og går igen, uden nogen "aktivitet" fra pigens side? Redigeret 20. September af JohnDoesen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gusse 59 Skrevet 20. September Ja det kan varmt anbefales hun er super fræk, har besøgt hende en del gange efterhånden .. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Novellista Skrevet 20. September Du finder ganske enkelt ikke nogen bedre end @Vixenida, hvis du er heldig nok til at komme i gennem. Hun er en absolut ener. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurikken 110 Skrevet 20. September Hvis du får muligheden for et besøg - så bare se at komme afsted. Hun er super dejlig og fræk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JohnDoesen 6 Skrevet 20. September Lyder godt men hun er Ikke "aktiv" men tager imod, som jeg forstår annoncen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vixenida 1388 Skrevet 20. September I er søde ! Jeg nyder mit besøg i København og beklager de af jer som jeg ikke har tider til - jeg gør det kun når der lyst er, så kan ikke overbooke. 13 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lurikken 110 Skrevet 20. September (edited) JohnDoesen skrev, for 2 minutter siden: Lyder godt men hun er Ikke "aktiv" men tager imod, som jeg forstår annoncen? Det er udgangspunktet, men nogen gange har hun lyst til mere - det aftaler i individuelt og bliver mellem dig og hende. Uanset hvad - så snyd ikke dig selv for oplevelsen hvis du er så heldig at få en tid Redigeret 20. September af lurikken 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
køb dansk 530 Skrevet 20. September JohnDoesen skrev, for 58 minutter siden: Lyder godt men hun er Ikke "aktiv" men tager imod, som jeg forstår annoncen? Det er dig, der ta´r hende - og så går du igen, ikke noget pjat! Men det er ved gud ikke det samme, som at hun er passiv - overhovedet ikke Og så er hun pisse-lækker - de eneste, der brokker sig over vixenida, er dem, der ikke har fået en aftale 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 628 Skrevet 20. September køb dansk skrev, for 55 minutter siden: de eneste, der brokker sig over vixenida, er dem, der ikke har fået en aftale Folk kan da ikke tillade sig at brokke sig, @Vixenida gør jo dette af lyst og nydelse, og som hos alle andre GP gælder det at begge parter kan sige til og fra, det er jo ikke Palles gavebod hvor folk er blevet frataget en præmie. Hun er trods alt et dejligt levende væsen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sawo 10 Skrevet 20. September JohnDoesen skrev, for 5 timer siden: Nogen der har besøgt https://annoncelight.dk/showad/436184 Det lyder lidt som, man kommer ind, og pigen bare ligger med røven i vejret og man så kører på, til man kommer og går igen, uden nogen "aktivitet" fra pigens side? Jeg besøgte hende i går. Det var et super frækt setup og jeg kan kun sige gode ting om hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 2415 Skrevet 23. September Tag det i PM Novellista skrev, den 20.9.2025 at 15:22: Det er helt i orden, søde Ida Jeg ved efterhånden, at du er ..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den store stav 74 Skrevet 23. September Hun er super fræk, og våd. Kan tá den hårdt og man gerne tá fat. Klynker frækt. Tager imod sorte kys og hendes fisse smager uovertruffet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spunk87 1 Skrevet 23. September (edited) Enig, hun er sindssyg fræk. Redigeret 23. September af Spunk87 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3653 Skrevet 23. September @Vixenida er den jeg besøgte flest gange sidste år og lige nu ligner det at hun ender på den samme førsteplads hos mig i år igen. Som flere skriver så er hun langtfra passiv hvad hun vil og hvordan afgører hendes lyst og jeres interne kemi men hun holder ikke igen er afsindigt sexet og fræk og så smager hun fantastisk når man slikker hendes fisse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dabusta 28 Skrevet 24. September Ikke nemt at laver en aftale desværre! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3653 Skrevet 24. September Babavian skrev, for 39 minutter siden: Er det bareback? Som hun har skrevet flere gange herinde er det med kondom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 930 Skrevet 8. Oktober JohnDoesen skrev, den 20.9.2025 at 14:34: Nogen der har besøgt https://annoncelight.dk/showad/436184 Det lyder lidt som, man kommer ind, og pigen bare ligger med røven i vejret og man så kører på, til man kommer og går igen, uden nogen "aktivitet" fra pigens side? Ja, det er konceptet. Hun er smuk og dejlig...og det gør jeg rigtig gerne igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
liam8000c 8 Skrevet 24. Oktober Andre der oplever hun ikke svarer? Eller hvordan kommer man igennem til hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3653 Skrevet 25. Oktober Hun gør det af lyst, hvis hun ikke har lyst så hører man ikke noget fra hende. Har hun lyst til besøg fra en så skal du nok høre fra hende og få svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 848 Skrevet 25. Oktober Annoncen er ikke aktiv lige nu. Så tænker man bliver nødt til at vente på hun kommer herover igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg