Hop til indhold
JohnDoesen

Lørdag - Diskret & Anonymt ( Vixenida )

Recommended Posts

Guest Novellista

Du finder ganske enkelt ikke nogen bedre end @Vixenida, hvis du er heldig nok til at komme i gennem.

Hun er en absolut ener.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnDoesen skrev, for 2 minutter siden:

Lyder godt men hun er Ikke "aktiv" men tager imod, som jeg forstår annoncen?

Det er udgangspunktet, men nogen gange har hun lyst til mere - det aftaler i individuelt og bliver mellem dig og hende. 

Uanset hvad - så snyd ikke dig selv for oplevelsen hvis du er så heldig at få en tid

Redigeret af lurikken

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnDoesen skrev, for 58 minutter siden:

Lyder godt men hun er Ikke "aktiv" men tager imod, som jeg forstår annoncen?

Det er dig, der ta´r hende - og så går du igen, ikke noget pjat!

Men det er ved gud ikke det samme, som at hun er passiv - overhovedet ikke :lol:

Og så er hun pisse-lækker - de eneste, der brokker sig over vixenida, er dem, der ikke har fået en aftale :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
køb dansk skrev, for 55 minutter siden:

de eneste, der brokker sig over vixenida, er dem, der ikke har fået en aftale

Folk kan da ikke tillade sig at brokke sig, @Vixenida gør jo dette af lyst og nydelse, og som hos alle andre GP gælder det at begge parter kan sige til og fra, det er jo ikke Palles gavebod hvor folk er blevet frataget en præmie. Hun er trods alt et dejligt levende væsen<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnDoesen skrev, for 5 timer siden:

Nogen der har besøgt

https://annoncelight.dk/showad/436184

Det lyder lidt som, man kommer ind, og pigen bare ligger med røven i vejret og man så kører på, til man kommer og går igen, uden nogen "aktivitet" fra pigens side?

Jeg besøgte hende i går.  Det var et super frækt setup og jeg kan kun sige gode ting om hende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tag det i PM

Novellista skrev, den 20.9.2025 at 15:22:

Det er helt i orden, søde Ida<3

Jeg ved efterhånden, at du er .....

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Vixenida er den jeg besøgte flest gange sidste år og lige nu ligner det at hun ender på den samme førsteplads hos mig i år igen. :D

Som flere skriver så er hun langtfra passiv hvad hun vil og hvordan afgører hendes lyst og jeres interne kemi men hun holder ikke igen er afsindigt sexet og fræk og så smager hun fantastisk når man slikker hendes fisse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnDoesen skrev, den 20.9.2025 at 14:34:

Nogen der har besøgt

https://annoncelight.dk/showad/436184

Det lyder lidt som, man kommer ind, og pigen bare ligger med røven i vejret og man så kører på, til man kommer og går igen, uden nogen "aktivitet" fra pigens side?

Ja, det er konceptet. Hun er smuk og dejlig...og det gør jeg rigtig gerne igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun gør det af lyst, hvis hun ikke har lyst så hører man ikke noget fra hende. Har hun lyst til besøg fra en så skal du nok høre fra hende og få svar. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...