Hop til indhold

Hvem vil med på FKK i Tyskland?

Featured Replies

Skrevet

Hej alle sammen,

Jeg går og er fristet på en tur til en FKK, da det ser spændende ud. Er der nogen der er friske på en tur her snarest muligt? Jeg bor i København, har ikke bil, kun kørekort.

Kan det betale sig at flyve?

Skrevet

Ikke en dum ide.

Har du nogen speciel klub i tankerne dernede, det skulle jo gerne være en hvor der er muligheder for mere en bare saunaklub.

Kunne godt være interesserede. 

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

Det kunne jeg også være frisk på.

Den 19, 20 eller 21 december ? 

Jeg har bil... 

Nogle der kunne være friske ? 

Skrevet

I bør nok lige være klar over at mange af pigerne tager hjem til familien i hjemlandet (oftest Rumænien) lidt før Jul og kommer først tilbage igen efter nytår.

Så jul og nytår er de sløjeste perioder med hensyn til udvalg af piger.

Skrevet
Frej af Asgaard skrev, for 23 timer siden:

I bør nok lige være klar over at mange af pigerne tager hjem til familien i hjemlandet (oftest Rumænien) lidt før Jul og kommer først tilbage igen efter nytår.

Det er helt rigtigt, men der er undtagelser; jeg var på Sharks mellem jul og nytår sidste år, og her var fuld knald på! (klubben gav så også en pæn bonus til piger som blev til og med nytår)

Skrevet

Jeg er stadig frisk hvis nogen er på, så skriv til mig privat så lad os finde ud af noget snarest.

jeg er fra København og har bil, men har ikke prøvet det før, så derfor kunne det være fedt at gøre det med nogen andre

Redigeret af Dwayne

Skrevet
Frej af Asgaard skrev, den 5.12.2025 at 11:59:

Ved du eventuelt om man kan tjekke det på forhånd ? 

Skrevet
Dwayne skrev, for 14 timer siden:

Jeg er stadig frisk hvis nogen er på, så skriv til mig privat så lad os finde ud af noget snarest.

jeg er fra København og har bil, men har ikke prøvet det før, så derfor kunne det være fedt at gøre det med nogen andre

Jeg er frisk - men hvilke datoer tænker du ? 

Skrevet
Nr. Funnyguy skrev, for 1 time siden:

Næste uge evt?

Skrevet
Nr. Funnyguy skrev, den 7.12.2025 at 16:17:

Hvad siger du?

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.